Meni 17 minuuttia ja covidrokotteen saanut hoitsu kuoli. Valtamedia: ”Kaikki hyvin”

  • Viestiketjun aloittaja En ota
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nonni, nyt on Suomessakin jo ongelmia rokotteen saajalla/saajilla, mutta niistä ei kerrota tarkemmin. Pitää olla viisi ennenkuin Nohynekki paljastaa

Tämä ei tullut yllätyksenä hänelle, sen verran paljasti. Ei kyllä tullut minullekaan
Esim antibiootit aiheuttaa monille ongelmia, pitäisikö niiden käyttö lopettaa koska naapurin Reiskalla menee masu sekaisin?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
mulle tuli koronarokotteesta pistoskohtaan punainen patti ja siitä on tehty haittailmoitus.

Pitäisikö nyt mennä vaikka mv-lehteen kertomaan kuinka mikrosiru on kapseloitunut ihon alle ja rokotteen saannin jälkeen olen lisäksi kuullut korvissa jatkuvasti Pikkukakkosen posti-tunnaria
 
mulle tuli koronarokotteesta pistoskohtaan punainen patti ja siitä on tehty haittailmoitus.

Pitäisikö nyt mennä vaikka mv-lehteen kertomaan kuinka mikrosiru on kapseloitunut ihon alle ja rokotteen saannin jälkeen olen lisäksi kuullut korvissa jatkuvasti Pikkukakkosen posti-tunnaria
Ai sä oot jo saanut rokotteen? Tuliko muuta? Lämpöä tms?
Ja ihan uteliaisuudesta kysyn kun en tiedä ketään joka sen olisi saanut.
Koska sait sen?
 
vierailija
Jos on vielä elossa niin on varmasti kielletty kommentoimasta mitään (täys radiohiljaisuus hetkeksi).
Jossain kohtaa (jos valtamedia enää harrastaa uutisten tekoa omien mielipidekirjoittelujensa lisäksi) antaa hoitsu tarkkaan hiotun lausunnon tapahtuneesta.
Rokotteen vika pyörtyminen ei missään nimessä tule olemaan, se on varma.
Sä olet tytteli tosi myöhässä, johan tästä kerrottiin monta päivää sitten.
 
vierailija
Yleisesti rokottamisesta tiedetään että potilas voi saada voimakkaankin reaktion ja niihin on varauduttu. Ihmisen elimistössä täytyy tapahtua aktiivinen immuniteetti taudinaiheuttajaa vastaan muuten rokotteista ei olisi mitään hyötyä. Ihmiset ovat erilaisia ja keho reagoi eri tavalla myös lääkkeisiin. Lievät rokotusreaktiot ovat yleensä rokotuskohdan kirvely, punoitus, turvotus ja kuume. Vakavina reaktioina anafylaktinen reaktio, sokki, enkefaliitti, enkefalopatia tai kouristukset... näihin oireisiin pystytään reagoimaan nopeasti sekä hoitamaan. Hyöty rokotteesta on suuri ja yleisesti rokotteet on hyvin siedettyjä eli valtaosa rokotetuista ei saa kuin lieviä reaktioita, jotka oma elimistömme normaali toiminta saa aikaan.
 

Yhteistyössä