Menetkö miehesi kanssa samaan aikaa nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miuku

Vieras
Eihän tää nyt mikään kovin tärkee juttu ole, mutta mietityttää vaan omassa elämässä. Itse menen nukkumaan viimeistään klo 23.00 (koska herään aikaisin) ja olen kohta pari vuotta kinunnun miestä edes joskus samaan aikaan nukkumaan kanssani, minusta on ihanaa käpertyä toisen kainaloon. Kuulemma ei millään pysty niin aikaisin, joten olen luovuttanut. Mieheni herää noin pari tuntia myöhemmin kun minä.

En mä tiiä, jotenkin vaan ottaa pannuun. Että pyydänkö mä nyt ihan jotain mahdotonta?

Ei, sama homma täälläkin. Itse aamuvirkumpana käyn ajoissa nukkumaan, kun taas mies valvoo aina pidempää. Toisaalta itse nautin aamuista, jolloin mies vielä nukkuu ja lapset rauhallisesti katselevat piirrettyjä.

jos ei nukuta niin ei nukuta.

Mitä väliä sillä on että tulee eriaikaan? Mahdotonta tuo on. Jos miestä ei nukuta, niin silloin on mahdotonta vaatia miestä viereesi pyörimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Häh:

Mitä väliä sillä on että tulee eriaikaan? Mahdotonta tuo on. Jos miestä ei nukuta, niin silloin on mahdotonta vaatia miestä viereesi pyörimään.

Siis pyyntöni on mahdoton toteuttaa? Ja eihän siinä vieressä tarvi pyöriä, voihan siinä vaikka lukea tai olla läppärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuku:
Eihän tää nyt mikään kovin tärkee juttu ole, mutta mietityttää vaan omassa elämässä. Itse menen nukkumaan viimeistään klo 23.00 (koska herään aikaisin) ja olen kohta pari vuotta kinunnun miestä edes joskus samaan aikaan nukkumaan kanssani, minusta on ihanaa käpertyä toisen kainaloon. Kuulemma ei millään pysty niin aikaisin, joten olen luovuttanut. Mieheni herää noin pari tuntia myöhemmin kun minä.

En mä tiiä, jotenkin vaan ottaa pannuun. Että pyydänkö mä nyt ihan jotain mahdotonta?

Meillä menään samoilla linjoilla!!!onneksi en ole näköjään ainut.

No sun täytyy ite valvoa sit myöhempään. Ei kai nyt ketään voi pakottaa nukkumaan jos ei nukuta. Tai jos sun mies haluaa "omaa aikaa" rauhassa?

Meillä mies on yörytmissä yötöiden takia, joten ikinä ei mennä yhtäaikaa nukkumaan. Tietty ois joskus kiva, kun voitais herätä yhtäaikaa ja tehdä aamuhommia yhdessä, mut enpä viiti tuota ukkoa kiskoa aamulla klo 8 hereille, kun on tullut nukkumaan vasta neljältä.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:

Rassaako sua asia koskaan? Oon myös sanonut, että siinä vieressä voi myös lukea, olla läppärillä tms. (hän jää yleensä olemaan läppärillä esim. keittiöön). Ja yllätys yllätys, hän on nukahtanut kaikkina niinä parina kertana ihan sikeesti kun on viereen tullut, että kyllä ilmeisesti uni tulee...

Kysy mieheltäsi voisko tulla edes sinut "nukuttamaan" :D olisi sun vieressä sen aikaa kun nukahdat, sillon saisit olla kainalossa ja lähekkäin, mutta mies voisi valvoa vielä kun olet nukahtanut.

Meillä mennään aika usein yhtäaikaa

me mennään yhtäaikaa nukkumaan jos mies vaan kotona. Tässä yks yö olin vielä puol kolmen aikaan hereillä kun mies tuli töistä. Ei vaan saa unta jos ei toinen vieressä. Välillä tosin pakko. Nukutaan ihan kiinni toisissa että kait se vaikuttaa tuohon nukahtamiseenkin jos toinen ei ole vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Siis pyyntöni on mahdoton toteuttaa? Ja eihän siinä vieressä tarvi pyöriä, voihan siinä vaikka lukea tai olla läppärillä.

Jos sä haluut nukkua kainalossa niin ei siinä voi lukea tai läppärillä olla. Mahdotonta ja mun mielestä tyhmää edes tuollaisesta ottaa nokkiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja meppi:
No sun täytyy ite valvoa sit myöhempään. Ei kai nyt ketään voi pakottaa nukkumaan jos ei nukuta. Tai jos sun mies haluaa "omaa aikaa" rauhassa?

Meillä mies on yörytmissä yötöiden takia, joten ikinä ei mennä yhtäaikaa nukkumaan. Tietty ois joskus kiva, kun voitais herätä yhtäaikaa ja tehdä aamuhommia yhdessä, mut enpä viiti tuota ukkoa kiskoa aamulla klo 8 hereille, kun on tullut nukkumaan vasta neljältä.

Onko teistä 23.00 oikeesti aikainen nukkumaanmenoaika? Ja siis mieheni voi mennä myös aamuvuoroon, jos haluaa eli aikaisin herääminen ei ole turhaa. No eiköhän tuo min. 5 h tietokoneella toisessa huoneessa ovi kiinni on riittävästi omaa aikaa? Mutta en mä oo tästä mitenkään valittanut tai nalkuttanut, joskus vaan sanon, että musta olisi tosi ihanaa jos ehtisi tulemaan ees kerran kuussa, että oisin tosi onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Rassaako sua asia koskaan? Oon myös sanonut, että siinä vieressä voi myös lukea, olla läppärillä tms. (hän jää yleensä olemaan läppärillä esim. keittiöön). Ja yllätys yllätys, hän on nukahtanut kaikkina niinä parina kertana ihan sikeesti kun on viereen tullut, että kyllä ilmeisesti uni tulee...

Rassaa ja aika paljon koska mieheni nukkuu kaiket yöt sohvalla sitten välillä tosi hyljätty olo..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Jos sä haluut nukkua kainalossa niin ei siinä voi lukea tai läppärillä olla. Mahdotonta ja mun mielestä tyhmää edes tuollaisesta ottaa nokkiinsa.

En mä nyt kai iha kauheen raivoissaan täällä ole. Enkä ole muutenkaan, olen tottunut tähän asiaan ihan täysin. Että turha tässä nyt on alkaa näitä "ei sulle mikään riitä"-stooreja. Mietin vaan asiaa...että jos mieheni pyytäisi minulta kerran kuukaudessa samanlaista asiaa ja kertoisi, että asia tekisi hänet tosi onnelliseksi, kai voisin tulla tuntia aikaisemmin petiin, kun nukahtaisin kuitenkin... No en tiedä, ehkä sitten en.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Rassaa ja aika paljon koska mieheni nukkuu kaiket yöt sohvalla sitten välillä tosi hyljätty olo..

Kiva, joku ymmärtääkin mua. Kiitos.

Me mennöön harvoin samaan aikaan nukkumaan, koska yleensä mie väsyn aikasemmin kuin mies ja kömmin sänkyyn. Mies kyllä on usein pyytänyt jäämään sohvalle uinumaan mutta en mie kun sohva on niin huono nukkuu :D Ja sitten mies joko tulee myöhemmin sänkyyn nukkumaan tai sitten tummuu sohvalle. Ei oo meillä ainakaan niin justiinsa että aina nukuttais vierekkäin. Tykkään kyllä kainaloon könytä ja siinä nukkua :heart: ei sillä, mut ei se mun yötä pilaa jos en joskus aina kainaloon pääsekään. Eikä toista voi mielestäni vaatia nukkumaan samaan aikaan kun itse, tai edes sinne sänkyyn.

Yhteistyössä