Menetin neitsyyteni 15-vuotiaana ja kadun sitä tapahtumaa lopun ikääni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöks

Vieras
En ollut ihan täysiä mukana, mutta halusin kuitenkin sitä vähän, kun kaikki muutkin tytöt olivat jo 'kokeneita' (ikäiseni).
Kaduttaa ihan hirveästi, kunpa olisin säästänyt itseäni vielä vähän aikaa. Poikaystäväkin oli sellainen hullu raiskari, joka saattoi toisinaan olla kovakourainen seksin aikana (veti hiuksista hirveän lujaa ja läpsi lujaa mm. pepulle)

Minä olin 16½v. ja otin vain kaupungilta humalapäissäni jonkun kaverin kaverin mukaan ja sanoin että mennään. Matkalla kämpälleni kerroin että olen neitsyt ja haluan nyt siitä eroon. Homma oli ihan ok. poika osasi olla varovainen. Tyyppi oli onneksi yöllä häipynyt, olisi nolottanut aamulla vietävästi. En nähnyt häntä enää sen jälkeen.

mä olin 21 kun olin poikaystävän kanssa ekan kerran. Enkä yhtään tippaa kadu, etten aikaisemmin seksiä kokeillut. Ihan kivaa on ollut sen jälkeen ja eka kertakin.

:hug: -minä ehdin säästää itseni täysikäiseks saakka ennekuin yks kaho teki mua kohtaan rikoksen, siis "rape me" ja mäkin kadun vaikken voinut sitä estääkkään!
turhaan siis säästin itteeni sille oikealle :'(

Olin 15.5v. Siis se itse tapahtuma oli kyllä kaikkea muuta kun hehkeä ja romanttinen. Koulun päättäjäiset oli kyseessä ja seurusteltiin tämän pojan kanssa. ET tunteet oli kyllä vahvat, mut se toimitus metsässä mustikkamättäällä hirveessä humalassa ei ollu kauheen kiva. Mut ei mua kaduta.

Kaduttaa kyllä. Ikää 17v, en tarpeeks kypsä. Laivalla tuhannen kännissä. En muista edes tyypin nimeä. Olis voinu jäädä tapahtumatta. Sen muistan että sattu vähän.

Itse oli 16v. Ihastuksen kanssa vaikka ihan kavereita oltiin. Kivaa oli eikä kaduta yhtään ja oltiin sen jälkeen vielä monta kertaa vaikkei koskaan seurusteltukkaan..

Yhteistyössä