menenkö ja väännän ton naapurin emännän suun solmuun

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
|O |O mulla on muutenki vaikea avioliitto, joka keikkuu siinä ja tässä että millo kaatuu. nyt sit naapurin akka oli valehdellut kylällä, että sen miniä oli puhunut että mä olen pettänyt miestäni ja jättämässä mieheni ja muuttamassa tämän uuden kans yhteen. ja mulla kun ei ole ollut ketään vierasta sen jälkeen kun vuonna 1984 mentiin kihloihin. |O |O mä arvasin, että tää akka on sen omasta päästään kehittänyt, koska miniänsä on hyvin suora ja rehti ihminen. soitin sitten miniälle ja se oli ihan ihmeissään. sano lähtevänsä pistämään anopin taas vaihteeksi kuriin. no eipä ole eka kerta kun olen tämän akan hampaissa. edessä se on enkeli ja takan piru.

No tekisin kyllä selväksi, mistä vitsa väännetään =D Ihan oikeesti. Voit ottaa yhteyttä poliisiin herjaamisesta ym. kunnianloukkauksesta. Ei se emäntä lopeta, ennen ku se oikeesti joko kirjaimellisesti laitetaan kuriin ja nuhteeseen (ja solmuun) tai otetaan poliisin kautta siististi homma pakettii.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No tekisin kyllä selväksi, mistä vitsa väännetään =D Ihan oikeesti. Voit ottaa yhteyttä poliisiin herjaamisesta ym. kunnianloukkauksesta. Ei se emäntä lopeta, ennen ku se oikeesti joko kirjaimellisesti laitetaan kuriin ja nuhteeseen (ja solmuun) tai otetaan poliisin kautta siististi homma pakettii.
kyllä mulle kans tuli mieleen, että jos ilmoitan asiasta poliisille

Tee oikeesti niin. Saat muuten aina ja iän ikuisesti kuulla panettelua. Jos se pääsee ku koira veräjästä, niin hommahan ei siihen lopu! Ei varmasti. Alkaa kahta vaikeammaksi! Ja sit sitä hommaa on aina vaan vaikeempi lopettaa.

Vähä niinku koiran kouluttaminen =D

Valittevasti on sellasiakin jotkA EI LOPETA , ei koskaan . Se on niiden elämän tehtävä kaiketi, onneks tää mun tietämä tapaus on jo munannut itsensä niin paljon ettei kukaan ota sitävakavasti. Toivon sulle jotain ahaa elämystä millä saat sen akan suun tukkoon.

Totta kai on niitä, jotka ei lopeta. Mut ei se sitä meinaa, etteikö niille pitiäs thedä myös elämä ihan hemmetin vaikeeksi. Eli poliisiin yhteys ja muutenki saa olla itekki vaikea.

Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
kyllä mulle kans tuli mieleen, että jos ilmoitan asiasta poliisille

Tee se. Jotkut ihmiset ei vaan tajua, että perättömien juttujen levittely on väärin ja jossain määrin jopa rangaistava teko. Säikäyttäis varmasti kunnolla eukkoa, kun poliisista soitettais, edes varoituksena! =)

Täähän on kuin meil päin, miusta ja miehestä puhuttaa vaikka mitä puuta heinää ja keksitään vielä lisää et sais tuulta myllyyn.. mut edelliseen yhdyn et voisit sanoa tällä eukolle et jos et lopeta niin nostan herjaussyytteen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valittevasti on sellasiakin jotkA EI LOPETA , ei koskaan . Se on niiden elämän tehtävä kaiketi, onneks tää mun tietämä tapaus on jo munannut itsensä niin paljon ettei kukaan ota sitävakavasti. Toivon sulle jotain ahaa elämystä millä saat sen akan suun tukkoon.
sen akan suuta ei saa tukkoon kukaan, yritti mulle vinkua monenlaista selitystä asialle, mutta sitten oli myönnettävä, kun mä sanoin, että sanoo asian rehellisesti minulle tai sit joutuu selittämään asian poliisille. sanoin sille sitten lopuksi, että jos risauksenkaan enkää kuulen että on musta paskaa puhunut, niin enää en kysele, vaan nostan kunnian loukkaus syytteen. lopuksi nainen lupasi laittaa lehden palstalle julkisen anteeksi pyynnön