Meneeköhän huoneisto hyvin kaupaksi tuolla hinnalla?Mitä mieltä olette?

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12458289452870&itemcmd=move0&listSize=3&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1198626

Äiti
No on aika korkea hintapyyntö, tosin en tiedä mitä siellä päin pyydetään. Mulla on myös kaksio myynnissä huomattavasti edullisemmin ja on isompi ja parempi kuntoinen. Tosin nyt ollaan pohjoisemmassa.

..
Epäilen että ei mene. Seinät kamalassa kunnossa, keittiö pitäisi uusia kokonaan, kylppäri kaipaa pikkusta uusimista, tai sitten vaan kunnon pesua. Ja kyseessä on vanha talo, niin pitää ottaa huomioon myös se koska on tulossa putki- tai ikkunaremppa...

vieras
Menee. On ihana yhtiö tuo Koskentie. Litukan siirtolapuutarha takana, vieressä Saukonpuisto, kouluja, päiväkoti... Paljon remppoja tehty, yhtiöllä kivoja yhteisiä tiloja. Käytiin aikoinaan katsomassa 4h-asuntoa, siitä taisi pyynti olla lähemmäs 200 000, oli aika lailla alkuperäiskuntoinen. Meni toisen näytön jälkeen.

tampereelta pois muuttanut halvempien asuntojen pe
Veikkaan että menee ainakin lähes tuolla hinnalla. Tampereen hintataso on kallis ja tuossa on sentään putkirempat ym. tehty.

Helekutti
No huh huh. Oikeestiko Tampereella ton hintasia asuntoja? Missä vaiheessa ihmiset alkavat ymmärtää että noinkin vanhan talon arvo LASKEE eikä vain nouse. Talotkin tulevat elinkaarensa päähän. Tuon myyjällä ei kyllä ole kaikki kotona, eikä kyllä ole välittäjälläkään.

No niin, sain ruuan laitettua ja palailin lukemaan vastauksia...kysyin siksi että tuo kiinnostaa mua tietystä syystä...ei siis just tuo huoneisto, mutta siitä on jossain vaiheessa menossa myyntiin samanlainen huoneisto ja suurinpiirtein samassa kunnossa.

Mulla on ihania lapsuudenaikaisia kesämuistoja tuosta talosta ja sen pihasta.
Hiljattain just kävin tuossa samaisessa talossa toisessa asunnossa ja on se vaan niin hyvällä paikalla.Itse tykkäisin asua, mutta tietty remppaa olisi tehtävä =)

Afu-82
Jonkin verran yli 100 000? varmasti joutuu maksamaan. Sijainti oikeasti tosi hyvä, lähellä keskustaa. Remppaa tokip pitää tehdä, mutta sitähän te ajattelittekin. Mieleuiten tietenkin ottaisin ylimmästä kerroksesta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:
Jonkin verran yli 100 000? varmasti joutuu maksamaan. Sijainti oikeasti tosi hyvä, lähellä keskustaa. Remppaa tokip pitää tehdä, mutta sitähän te ajattelittekin. Mieleuiten tietenkin ottaisin ylimmästä kerroksesta =)
Niin, en ole siis ostamassakaan, mutta tietynlainen osuus mulla on sit kun huoneisto tulossa myyntiin.Tykkäisin kyllä kovin asua tuon taloyhtiön asunnossa, mutta ei se nyt ole mahdollista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
No huh huh. Oikeestiko Tampereella ton hintasia asuntoja? Missä vaiheessa ihmiset alkavat ymmärtää että noinkin vanhan talon arvo LASKEE eikä vain nouse. Talotkin tulevat elinkaarensa päähän. Tuon myyjällä ei kyllä ole kaikki kotona, eikä kyllä ole välittäjälläkään.
Tuo on Tampereella keskusta/laitakaupunkiseudulla ihan yleinen ja kohtuullinenkin hp. Ennemmin satsaisin kunnon tiilirunkoiseen taloon kuin vaikkapa kasari/ysärielementteihin.

juupas
Tässä tas ihminen, jolla ei ole mitään käsitystä yhtään mistään!
Tuon ikäisen talon arvo nousee ja tuo on normaali neliöhinta tuolla alueella. Höpsöt mammat katsoo vaan, että onpas rumat maalit ja tapetit, muttei ymmärrä mitään asuntosijoittamisesta!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juupas:
Tässä tas ihminen, jolla ei ole mitään käsitystä yhtään mistään!
Tuon ikäisen talon arvo nousee ja tuo on normaali neliöhinta tuolla alueella. Höpsöt mammat katsoo vaan, että onpas rumat maalit ja tapetit, muttei ymmärrä mitään asuntosijoittamisesta!
Juu, tuossa on amkit ja lääkis ihan kävelymatkan päässä ja Kaleva suosittua opiskelija-aluetta. Joten voisin harkita tuohon vaikka asuntosijoittavani. JOS olisi likviditeettiä ja JOS vuokralaisten kanssa puljaaminen ei olisi niin aikaavievää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:
Niin, en ole siis ostamassakaan, mutta tietynlainen osuus mulla on sit kun huoneisto tulossa myyntiin.Tykkäisin kyllä kovin asua tuon taloyhtiön asunnossa, mutta ei se nyt ole mahdollista.
Eli perikunta myymässä? Älkää sit mitenkään remontoiko. Varmaan löytyy sijoitusmielessä ostaja. Ja jos on alkuperäisessä kunnossa, voi kiinnostaa retrohenkisiä ihmisiä. Meillä esim. aivan ihanat (meidän mielestä) täyspuiset alkuperäiset keittiönkaapit täällä kadun toisella puolella. Onneksi ei ollut keittiöremppaa tehty.

Ihmemaan Liisa
Mä oon varmaan vähän hölmö tai yksinkertainen ;) mutta mun mielestä tuo oli jotenkin viehättävä, olohuoneen lasiset pariovet etenkin. Keittiö näytti siltä, että ovet voisi maalata ja ehkä vetimet vaihtaa. Pintojen kunnosta ja remppatarpeesta en sano mitään kuvien perusteella. JOS olisin ostamassa kaksiota Tampereelta, niin kävisin varmasti katsomassa. Hinta ei ole ollenkaan paha, täällä pikkukaupungissakin hinnat on lähestulkoon samaa tasoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Mä oon varmaan vähän hölmö tai yksinkertainen ;) mutta mun mielestä tuo oli jotenkin viehättävä, olohuoneen lasiset pariovet etenkin. Keittiö näytti siltä, että ovet voisi maalata ja ehkä vetimet vaihtaa. Pintojen kunnosta ja remppatarpeesta en sano mitään kuvien perusteella. JOS olisin ostamassa kaksiota Tampereelta, niin kävisin varmasti katsomassa. Hinta ei ole ollenkaan paha, täällä pikkukaupungissakin hinnat on lähestulkoon samaa tasoa!
On viehättävä...noissa on sitä jotain =)

Yhteistyössä