http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12458289452870&itemcmd=move0&listSize=3&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1198626
Niin, en ole siis ostamassakaan, mutta tietynlainen osuus mulla on sit kun huoneisto tulossa myyntiin.Tykkäisin kyllä kovin asua tuon taloyhtiön asunnossa, mutta ei se nyt ole mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:Jonkin verran yli 100 000? varmasti joutuu maksamaan. Sijainti oikeasti tosi hyvä, lähellä keskustaa. Remppaa tokip pitää tehdä, mutta sitähän te ajattelittekin. Mieleuiten tietenkin ottaisin ylimmästä kerroksesta =)
Tuo on Tampereella keskusta/laitakaupunkiseudulla ihan yleinen ja kohtuullinenkin hp. Ennemmin satsaisin kunnon tiilirunkoiseen taloon kuin vaikkapa kasari/ysärielementteihin.Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No huh huh. Oikeestiko Tampereella ton hintasia asuntoja? Missä vaiheessa ihmiset alkavat ymmärtää että noinkin vanhan talon arvo LASKEE eikä vain nouse. Talotkin tulevat elinkaarensa päähän. Tuon myyjällä ei kyllä ole kaikki kotona, eikä kyllä ole välittäjälläkään.
Tässä tas ihminen, jolla ei ole mitään käsitystä yhtään mistään!Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No huh huh. Oikeestiko Tampereella ton hintasia asuntoja? Missä vaiheessa ihmiset alkavat ymmärtää että noinkin vanhan talon arvo LASKEE eikä vain nouse. Talotkin tulevat elinkaarensa päähän. Tuon myyjällä ei kyllä ole kaikki kotona, eikä kyllä ole välittäjälläkään.
Juu, tuossa on amkit ja lääkis ihan kävelymatkan päässä ja Kaleva suosittua opiskelija-aluetta. Joten voisin harkita tuohon vaikka asuntosijoittavani. JOS olisi likviditeettiä ja JOS vuokralaisten kanssa puljaaminen ei olisi niin aikaavievää.Alkuperäinen kirjoittaja juupas:Tässä tas ihminen, jolla ei ole mitään käsitystä yhtään mistään!Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No huh huh. Oikeestiko Tampereella ton hintasia asuntoja? Missä vaiheessa ihmiset alkavat ymmärtää että noinkin vanhan talon arvo LASKEE eikä vain nouse. Talotkin tulevat elinkaarensa päähän. Tuon myyjällä ei kyllä ole kaikki kotona, eikä kyllä ole välittäjälläkään.
Tuon ikäisen talon arvo nousee ja tuo on normaali neliöhinta tuolla alueella. Höpsöt mammat katsoo vaan, että onpas rumat maalit ja tapetit, muttei ymmärrä mitään asuntosijoittamisesta!
Eli perikunta myymässä? Älkää sit mitenkään remontoiko. Varmaan löytyy sijoitusmielessä ostaja. Ja jos on alkuperäisessä kunnossa, voi kiinnostaa retrohenkisiä ihmisiä. Meillä esim. aivan ihanat (meidän mielestä) täyspuiset alkuperäiset keittiönkaapit täällä kadun toisella puolella. Onneksi ei ollut keittiöremppaa tehty.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Niin, en ole siis ostamassakaan, mutta tietynlainen osuus mulla on sit kun huoneisto tulossa myyntiin.Tykkäisin kyllä kovin asua tuon taloyhtiön asunnossa, mutta ei se nyt ole mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:Jonkin verran yli 100 000? varmasti joutuu maksamaan. Sijainti oikeasti tosi hyvä, lähellä keskustaa. Remppaa tokip pitää tehdä, mutta sitähän te ajattelittekin. Mieleuiten tietenkin ottaisin ylimmästä kerroksesta =)
On viehättävä...noissa on sitä jotain =)Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:Mä oon varmaan vähän hölmö tai yksinkertainen mutta mun mielestä tuo oli jotenkin viehättävä, olohuoneen lasiset pariovet etenkin. Keittiö näytti siltä, että ovet voisi maalata ja ehkä vetimet vaihtaa. Pintojen kunnosta ja remppatarpeesta en sano mitään kuvien perusteella. JOS olisin ostamassa kaksiota Tampereelta, niin kävisin varmasti katsomassa. Hinta ei ole ollenkaan paha, täällä pikkukaupungissakin hinnat on lähestulkoon samaa tasoa!