meneekö huutonetissä hyvin kaupaksi lasten käsintehdyt (itse) neuleet? villasukat, tumput yms.
harkitseva 04.09.2007 #1 meneekö huutonetissä hyvin kaupaksi lasten käsintehdyt (itse) neuleet? villasukat, tumput yms.
vieras 04.09.2007 #2 Yksittäin ei varmaankaan. Mutta jos saat sarjatyönä tehtyä ja huudot alkuun ni varmaan meniski. Jotain iloisen värisiä
Yksittäin ei varmaankaan. Mutta jos saat sarjatyönä tehtyä ja huudot alkuun ni varmaan meniski. Jotain iloisen värisiä
kylmä nakki 04.09.2007 #3 ikävä kyllä yleensä taitaa olla niin että he jotka tietävät miten arvokasta käsintehty on, tekevät itse :/
ikävä kyllä yleensä taitaa olla niin että he jotka tietävät miten arvokasta käsintehty on, tekevät itse :/
MIM-PI 04.09.2007 #4 Minä en tod. saa kudottua itse sukkia tai lapasia. Meille ei kudo kukaan muukaan joten hyvinkin voisin ostaa Huuto.netistä. Pitää olla vain nätti väri ja oikea koko. Ja voisin ostaa myös itselleni ja miehellekin .
Minä en tod. saa kudottua itse sukkia tai lapasia. Meille ei kudo kukaan muukaan joten hyvinkin voisin ostaa Huuto.netistä. Pitää olla vain nätti väri ja oikea koko. Ja voisin ostaa myös itselleni ja miehellekin .