Meneekö Ekko, Lissu ja Latimeria ja joku muukin täältä maailmanlaajuiseen koronatyrannian vastaiseen miekkariin Senaatintorille la 22.1.2022?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Stadilaiset ja pk-seutulainat ehtii vielä hyvin mukaan klo 14 Senaatintorille
Kävin tällä viikolla kaupungilla asioilla.
Siellä oli hyvin rauhallista. Koko Suomi on jumissa rokotevastaisten takia. Teidän salaliitto on tosiasia. Tosin salaisuus on päivänselvä asia. Ehkä liika Salatut elämät-sarjan katsominen tyhmentää. Jätin Johannes veljet-mainos pyörii kuukausikaupalla. Irvailen imitoiden, kun nöen mainoksen netissä.
Huumori on paras vastakeino älyttömyyksille. Jätin hörhöilyn ja tulin pyytämään anteeksi…
 
vierailija
Lispetti-rukka jaksaa paasata auton tankkaamisen ja muun touhun ohella.
Sinun jutut sivuutan lukematta. Olet sinnikäs häntäkärpänen. Inhoan syvästi sydänmerkkien väärinkäyttöäsi.
Suuntaa energiasi järkevään tekemiseen.
 
Lispetti-rukka jaksaa paasata auton tankkaamisen ja muun touhun ohella.
Sinun jutut sivuutan lukematta. Olet sinnikäs häntäkärpänen. Inhoan syvästi sydänmerkkien väärinkäyttöäsi.
Suuntaa energiasi järkevään tekemiseen.
Sinä taas sivuutit viestini lukematta?

Ei pidä olla niin negatiivinen. Uskon sinunkin löytävän jotakin hyvää kirjoituksistani: sinulta jäi ilmeisesti huomaamatta yksi viesteistäni jossa kehuin pm. Marinia koska sitä et kommentoinut?

Minä henk.kohtaisesti pidän tavastasi kirjoittaa kun kirjoitat arkisista asioista ja menneistä ajoista, mutta poliittinen kannanottosi jää usein harmillisen laimeaksi koska et perustele koskaan mielipiteitäsi.

Mikä on häntäkärpänen?

Teen lähes koko ajan jotakin järkevää ja tuottavaa. Mielestäni palstalle kirjoittelu on rentouttavaa ja mukavaa. En myöskään siksi ole, sinun kehoituksistasi huolimatta, lähdössä palstalta yhtään minnekään koska täällä on paljon ystäviä joita olen tavannut ihan livenä. Olen ollut tällä palstalla useita vuosia.

Voisin suositella sinulle tätä:
Olisi mahtavaa saada sinut palstan vakkariremmiin.❤
Ketjussa on pääosin kirjautuneita, mutta toki harmaatkin voivat ottaa osaa. Ketjussa on todella paljon eri näkemyksen omaavia kirjoittajia ja se on vain rikkaus.❤
 
VOI HITTO!!!!! Malinen jöi näkemättä livenä!

Upeeta että on väkeä!!!!!
Kyllä ❤

Mahtava kokemus, olin kaverin kanssa mukana alusta loppuun, eli 2-5 pm

Once in a lifetime, noh varmaan osallistun toistekin. Vaikuttavaa oli kun väh. 4.000 ihmistä tanssi pakkasessa ”diskoa” täyteen pakatulla rautatientorilla livenä esitetyn räppimusiikin soidessa 😅
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
  • Haha
Reactions: Latimeria ja Echo
Kyllä

Mahtava kokemus, olin kaverin kanssa mukana alusta loppuun, eli 2-5 pm

Once in a lifetime, noh varmaan osallistun toistekin. Vaikuttavaa oli kun väh. 4.000 ihmistä tanssi pakkasessa ”diskoa” täyteen pakatulla rautatientorilla livenä esitetyn räppimusiikin soidessa
En kerennyt, mutta hyvä kun viihdyitte. Täytyy katsoa vidio että millaisia puheita pidettiin!👍
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
  • Haha
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
M
Askosta tosiaan on ilmennyt vähän negatiivisia juttuja, toivottavasti nämä hälvenevät ajan kanssa ja voit taas fanittaa täysillä!😍
Mutta Askoa on painostettu, juu nou.
:( Siinä ei enää puhu se vanha, fiksu ja maltillinen Asko, vaan hänen persoonallisuutensa on swept away...ties missä armeijan tunnelissa uudelleenohjelmoitu...:(

Mut jos hän näkisi minut, heräisi vanha, älykäs tuike hänen katseessaan ja hän riemullisesti julistaisi "rokotteet v-ttuun!"
(Toki en ottaisi piikkiä sinne)
 
  • Haha
Reactions: Latimeria ja Echo

Yhteistyössä