meneekö domino uunissa miksikään?

täh
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
eli voiko käyttää raparperipiirakan pohjana dominokeksi - voi - sekoitusta?
Vai meneekö 30 minuutissa uunissa huonoksi?
voi apua!!!!mikset tee ihan normaali murotaikina tms pohjaa???
voi apua, kun haluan koittaa jotain uutta :)
Ihanko on oma reseptisi? Kuulostaa aika kamalalle. En uskalla edes kysyä, että millainen on se raparperiosuus tässä tortussasi
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
eli voiko käyttää raparperipiirakan pohjana dominokeksi - voi - sekoitusta?
Vai meneekö 30 minuutissa uunissa huonoksi?
voi apua!!!!mikset tee ihan normaali murotaikina tms pohjaa???
voi apua, kun haluan koittaa jotain uutta :)
Ihanko on oma reseptisi? Kuulostaa aika kamalalle. En uskalla edes kysyä, että millainen on se raparperiosuus tässä tortussasi
voi sinua!
Raparperi ja suklaa sopivat ainakin meidän perheen mielestä hyvin yhteen ;) mutta en muistanutkaan että jos sinä et siitä pidä niin minunkaan ei pidä pitää :whistle:

Noh, teen pelkän murotaikinan ettei se dominopohja vaan pala..
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Lisään vielä, että ei se domino sinänsä varmaan mikskään mee mutta voi sulaa ja dominoiden sisus sulaa ja tulee varmaan melkoista sotkua...yök
no haloo, en kai mä nyt niitä keksejä sinne sellaisenaan pinoa, vaan murskaan tietty :D
tajusin kyllä tuon...mutta silti ne sulaa ja tulee mössöä...ja dominokekseissä ei tietääkseni ole suklaata vaan kaakaota. Enkä ihmetellyt tuota raparperikaakaoyhdistelmää vaan tuota tarvetta tehdä moinen pohja uunissa paistettavaan piirakkaan!?!?
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja axxl:
hmm tosta sainkin idean. seuraaval kerral ku teen kotitekosen nopsan juustokakun teenkin jonkun domino voisula pohjan :p nam
tällaisia ideoita nyt on netti ja leivontaohjeet pullollaan, että ei ollut varsinaisesti mikään uusi juttu. Ja hyvä pohja juurikin tuollaiseen juustokakkuun, jota ei siis uuniin laiteta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja axxl:
hmm tosta sainkin idean. seuraaval kerral ku teen kotitekosen nopsan juustokakun teenkin jonkun domino voisula pohjan :p nam
tällaisia ideoita nyt on netti ja leivontaohjeet pullollaan, että ei ollut varsinaisesti mikään uusi juttu. Ja hyvä pohja juurikin tuollaiseen juustokakkuun, jota ei siis uuniin laiteta.
no ei sen tarttekkaan olla mikän uus juttu maailmanlaajuisesti, riittää et se oli uus idea mulle.. Minä joka olen vasta alkanut tekemään itse mm.juustokakkua. normaalisti tehnyt digestive pohjan, en oo mikää himoleipuri :)
 

Yhteistyössä