Meneekö poskiontelontulehdus itsestään ohi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Or not
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Or not

Vieras
Viikon verran tuntunut toisella puolella kipuilua ja tukkoisuudesta nyt ei jaksa edes mainita. Olo on jotenkin sekava, ihan kuin eläisi jonkun kalvon takana..Nyt on räkä alkanut irrota ja etenkin tuolta aralta puolelta tulee keltaista räkää.
Meneeköhän tää itsestään ohi kun en kerkeä lääkäriin...

Kyllä se oikeesti menee ittelläänkin ohi, jos ei oireet oo tappavan kamalat ja kuume nouse kovin korkeaksi. Viikon Duact-kuuri helppaa oireisiin ja nopeuttaa paranemistä, mä sain reseptin puhelimella.

no jos ei ole kovin paha, niin sanotaan että voi joskus "kuivua" ohi itsestään. Mutta ei minulla koskaan, tai en ole jäänyt odottelemaan, sillä oli lähinnä krooninen.
Ja jos ei mene ohi, tulehdus voi aiheuttaa jatkuvaa nuhaa, päänsärkyä ja muuta ei niin kivaa..

Mulla alkoi flunssa viikko sitten ja olen aina ihan sikaräkäinen flunssissa. Nyt vaan niistäessä tulee tota keltsta moskaa tulehtuneelta puoleta ja toinen on ihan umpitukossa. Päätä kolottelee eikä tää lentsu mene ikinä ohi, tuntuu alkavan joka toinen päivä uudestaan nivelsäryillä jne. Mut hyvä jos voi ootella ens viikkoon, en kerta kaikkiaan pääse aiemmin lääkärille.

Yhteistyössä