Menee kyllä hyvä kroppa hukkaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaRo82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EllaRo82

Aktiivinen jäsen
05.02.2009
1 962
1
36
Meinas täti neuvolassa, et on kyllä ollu ihan täydellinen odotus. Kun ei nouse paino liikaa, ei oo turvotusta, verenpaineet on edelleen hyvät samoin hemoglobiini.. Et menee kuulemma hyvä kroppa ihan hukkaan jos me ei enää tehdä enempää lapsia.. :laugh:

Joo, mutta kyllä tää oli nyt tässä ja piste.. :whistle: Tosin, edellisen lauseen olen kyllä ennenkin kuullu :laugh: Mut nyt se pitää kyllä paikkansa.

H-hetkeä odotellessaä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ei kanskaa mitää ku ootin

Hyvä :) Saadaan olla tyytyväisiä.

Siis ei mullakaan ollu mitään erikoista, mut seuraavassa vois tulla. Siksi en kans varmaan enää siinä tilassa olekaan. Siis tulevaisuudessa.

Niin, eihän sitä ikinä tiedä. Samanlaisiahan ne ei koskaan ole. Mulla on takana kohta 3 helppoa odotusta. Alkaa olla mun aikani laittaa pillit pussiin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
No sit sä varmaan voit puhaltaa mulle sitä hyvää tuuria ja oloa? :saint: Että edes mullakin olis onni joskus myötä. :(

Voi kuule, kaiken ylimääräsen voi puhkua ja puhaltaa eteenpäin!

*Ota koppi* :)

Kiitos! :flower: =) Toivottavasti auttaa ja vie mut seuraavassa mahd. raskaudessa edes sellaisille vkoille että vauva selviää terveenä syliin asti. =)

No sit sä varmaan voit puhaltaa mulle sitä hyvää tuuria ja oloa? :saint: Että edes mullakin olis onni joskus myötä. :(

Voi kuule, kaiken ylimääräsen voi puhkua ja puhaltaa eteenpäin!

*Ota koppi* :)

Kiitos! :flower: =) Toivottavasti auttaa ja vie mut seuraavassa mahd. raskaudessa edes sellaisille vkoille että vauva selviää terveenä syliin asti. =)

No toivotaan oikeen isosti!! Kaikki jalat ja kädet ristissä!

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Mulla raskaudet ei ollu kivoja, mut synnyttäjäksi mut on kuulema luotu. Menee vissiin hyvä synnytyskone ihan hukkaan, ku en ajatellut enää lapsia tehdä :D

Mulle kanssa neuvolatäti ja kätilö sanoivat kummankin helpon odotuksen ja supernopean ja helpon luomusynnytyksen jälkeen et muthan on luotu synnyttäjäksi. Imetys sit on mennyt ihan vituralleen molempien kanssa. Nyt kolmannen kanssa raskausvaiva seuraa toistaan, jännityksellä odotan kuinka synnytys sujuu. Mut imetys sit varmaan meneekin tällä kertaa ihan putkeen :)

Mulla raskaudet ei ollu kivoja, mut synnyttäjäksi mut on kuulema luotu. Menee vissiin hyvä synnytyskone ihan hukkaan, ku en ajatellut enää lapsia tehdä :D

Mulla on kans kuulemma oikee synnyttäjän lantio.. B) Ja synnytyksetkin sujunu ihan kohtuu hyvin. Mitä nyt poika meinas napanuoraansa kuristua ja tyttö kesti ja kesti ja kesti... :xmas:

No seki oli mulla helppo. Jo rakenneultrassa ultraaja sanoi, et mulla on synnyttäjän vartalo.

Alkuperäinen kirjoittaja hopsula:

Mulle kanssa neuvolatäti ja kätilö sanoivat kummankin helpon odotuksen ja supernopean ja helpon luomusynnytyksen jälkeen et muthan on luotu synnyttäjäksi. Imetys sit on mennyt ihan vituralleen molempien kanssa. Nyt kolmannen kanssa raskausvaiva seuraa toistaan, jännityksellä odotan kuinka synnytys sujuu. Mut imetys sit varmaan meneekin tällä kertaa ihan putkeen :)

Onkohan se sitten joku karman laki? :whistle: Mullakaan ei imetykset oo sujunu ei sitten ei lainkaan. Tai pojalla aluksi tosi hyvin, mut tytöllä ei yhtään. Elättelen toivoa, et josko sitten nyt.. Mut jos se tosiaan on "karman laki" niin .. :kieh: No, tuskipa kuitenkaan.