Menee hermot tuohon mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA

Vieras
miehen kans alkaa mennä hermot. Se ei osaa keskustella. Minä kerron mielipteeni ja mies vaan ynähtelee ja vastaa jotain epämäärästä, mutta sen mielipide ei tule esille missään asiassa.
Poika (6v, minun lapsi) motkotti eilen et mies on epäreilu kun sillä riittää aikaa minulle mutta ei hänelle ollenkaan, mies ei kuulemma koskaan jouda kuuntelemaan hänen juttuja eikä tekemään hänen kanssa mitään. Mies ei tosiaan koskaan tee pojan kans mitään, miehen kans yritin asiasta keskustella mutta siitä mitään tullu. Poika kävi itsekkin miehelle sanomassa, mutta mies mitenkään kommentoinu.

Mies ei osaa keskustella, olen siitä sanonut hänelle itselleenkin. Nyt totesi ettei minun kuulemma tarvitse kaikkia hänen mielipiteitä tietää. No kun tietäs jotain.... mutta ei. Mitä tehtävissä vai onko mitään.

jaaaa.... mitäs tohon sanois.... että ei tarvii puolison tietää mielipiteitä..... ootteko ollu pitkään yksissä?

ehkä yrittäsin vaikka kirjeenvaihtoa, jos hänen vaikee jutella? tai jospa hän ees puhuis jollekin muulle?
sori, ei varmaan paljon apua, mutta joskus sekin auttaa että nostaa asian esiin edes itselleen...

Syyllistää? Ihan samahan se on jos minä alan nyt suhteeseen ihmisen kanssa joka esim ei pidä lapsista ja kahden vuoden päästä itken täällä, miten menee hermo siihen, että mun puoliso ei niistä lapsista pidä..

Mulla on kanssa tilanne et olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa ei pysty keskustella. Vaan kännissä saa jotain irti. Ollaan oltu jo yli 10v nyt olen alkanu miettiä että onko näin ollu aina ja onko vika kuiteskin minussa että olen menny naimisiin mielikuvan eikä miehen kanssa ja nyt yritän tehdä siitä sellasta mitä se ei ole?
Ei sitä lopulta enää osaa riittävän pitkän ajan jälkeen sanoa että mikä on "normaalia" ja kuka on oikeessa tai väärässä.... ;(

Yhteistyössä