Menee hermot mieheen, lopullisesti!!

• Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"pettynyt"
Kertokaapa minulle, miehen mielestä nipolle vaimolle, että onko teidän mielestä asiallista kitata kaljaa+kirkkaita keskipäivän tienoilta etiäpäin ja hakata pleikkarilla sellaisia pelejä, jotka ovat K15?!!? Perheeseen siis kuuluu myös kaksi lasta, 4- ja 5-vuotiaat....

"ap"
Juu, näin täältä luettuna....eihän tuo ihan aikuiselta vaikuta!!! Mutta tiedätkö, kun on vuosia sietänyt väsymys-sumussa kaikenlaista sontaa, niin hämärtyy se todellisuus mitä elämän viikonloppuisin oikeasti kuuluisi olla!!!!

Aika kammottavaa huomata toistavansa tätä samaa viikosta toiseen....

NOU nou
JEPS, ei lasten nähden juomista, ei tosin salassakaan...

Itse alkoholistin lapsena en siedä moista!!!

Me mieheni kanssa otetaan vaan se yksi, jos tekee mieli. Ja lapset on tällöin nukkumassa.
Jos enempi tekee mieli ottaa, menee lapset hoitoon/ toinen lähtee kaverin luo.

"ap"
Niin, ei muuttunut yht´äkkiä, vaan pikkuhiljaa on tilanne pahentunut!! Ei vaan omasta mielestään tee mitään väärää, kun hakkaa sotapelejään lasten hereillä ollessa taikka siinä, että aloittaa sen juomisen heti kun kynnelle kykenee....

Liuska
[QUOTE="ap";24786905]Niin, ei muuttunut yht´äkkiä, vaan pikkuhiljaa on tilanne pahentunut!! Ei vaan omasta mielestään tee mitään väärää, kun hakkaa sotapelejään lasten hereillä ollessa taikka siinä, että aloittaa sen juomisen heti kun kynnelle kykenee....[/QUOTE]

Ryyppääkö viikolla vai käykö töissä? Ei sinällään, että olis ok. Mut siis eikös lapset häiritte sen pelaamista?

"ap"
Juo viikollakin, sen verran että töihin kuitenkin aamusta kykenee. Ei välttämättä joka ilta juo, mutta usein juo esim 2 iltana viikossa sekä pe&la siihen päälle!

Lapset on oppineet jo sen, että äiti on se, joka auttaa, ruokkii, ulkoilee ja leikkii!! Ei ole liiemmin isää kiinnostanut tähänkään asti, ihan satunnaisesti tekee jotain yhdessä lasten kanssa...

Yök, kun kuulostaa kamalalta, kun tätä kirjoittaa tänne! Kuinka sitä voi olla niin sokea tilanteelle itse, että ei tajua?

:-/
Otan osaa. Meillä oli samanlaista. Aloin vaatia mieheltä osallistumista, holittomuutta ym. Mies otti ja lähti. Lähdön jälkeen hän käänsi kaiken päälaelleen - minä olen alkoholisti jolla ei ole rajoja jne. Kaikki, mitä hän teki, onkin nyt miinun tekelettäni - olen aivan ymmälläni...

"ap"
No nyt olen todellakin tilanteen vakavuuden tajunnut! Asuntohakemuksia olen tässä illan netissä naputellut ja maanantaina taidan soitella pankkiin ja alan kehitellä elämää eteenpäin lasten kanssa!

Yhteistyössä