se ottaa lapset luokseen joka toinen v loppu ja viime v lopun lapset olikin.. ja kysyi josko tulis nyt v lopuksi kanssa ja mä sitten sovin mieheni kanssa menon v lopuksi ja se on maksettukin jo.. ja siis siitä syystä tulee kaksi v loppua peräkkäin koska se pitää kesälomaan ensi viikon torstaista lähtien ja lähtee kiinaan ja on mulle vihainen kun en anna lapsia sille mukaan :/ mutta siis asiaan tänään soitti että tuleekin myöhemmin kuin klo 16 mitä ollaan sovittu koska sen pitää mennä korjaa autoa mitä on ollut aikaa korjata kaksi kuukautta.. ja mun pitäs päästä lähtee klo 17 :| ja se ei kuulemma ainakaan eennen 18 tulis.. menee hermot :headwall:
ja muutenki mes alkanut kiristää tapaamisissa ja ne menee aina melkein niinku hän haluaa mulla sitten meni hermot aamulla ja sanoin että täällä ei siis kohta enää ole ........ sukunimisiä lapsia jos hommat ei pelaa
tiedän joo että oli väärin.. no mies veti hermot nenää ja sanoi että näkee lapsia enää kerran viikossa ja eikä vie niitä luokseen.. sitten iski luurin korvaan ja puhelin siis nyt kiinni :snotty:
anteeksi tälläinen vuodatus, mutta mitäs nyt?
ja muutenki mes alkanut kiristää tapaamisissa ja ne menee aina melkein niinku hän haluaa mulla sitten meni hermot aamulla ja sanoin että täällä ei siis kohta enää ole ........ sukunimisiä lapsia jos hommat ei pelaa
anteeksi tälläinen vuodatus, mutta mitäs nyt?