menee hermot exän kanssa prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
se ottaa lapset luokseen joka toinen v loppu ja viime v lopun lapset olikin.. ja kysyi josko tulis nyt v lopuksi kanssa ja mä sitten sovin mieheni kanssa menon v lopuksi ja se on maksettukin jo.. ja siis siitä syystä tulee kaksi v loppua peräkkäin koska se pitää kesälomaan ensi viikon torstaista lähtien ja lähtee kiinaan ja on mulle vihainen kun en anna lapsia sille mukaan :/ mutta siis asiaan tänään soitti että tuleekin myöhemmin kuin klo 16 mitä ollaan sovittu koska sen pitää mennä korjaa autoa mitä on ollut aikaa korjata kaksi kuukautta.. ja mun pitäs päästä lähtee klo 17 :| ja se ei kuulemma ainakaan eennen 18 tulis.. menee hermot :headwall:
ja muutenki mes alkanut kiristää tapaamisissa ja ne menee aina melkein niinku hän haluaa mulla sitten meni hermot aamulla ja sanoin että täällä ei siis kohta enää ole ........ sukunimisiä lapsia jos hommat ei pelaa :( tiedän joo että oli väärin.. no mies veti hermot nenää ja sanoi että näkee lapsia enää kerran viikossa ja eikä vie niitä luokseen.. sitten iski luurin korvaan ja puhelin siis nyt kiinni :snotty:

anteeksi tälläinen vuodatus, mutta mitäs nyt?

ja sitten kuulemma ei kesällä pidä lapsia yhtää enenmpää kun nyt on sen kesäloma niin mun oma vika kun en anna lapsia mukaan, mutta mä en tod luota siihen enää että tois lapset takaisin :|

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No sehän tekee ton tahallaan, hommaa toinen hoitaja

en tähän hätään kyllä saa....
mut entäs jos pörhällän sen työpaikalle ennen 16 ja annan lapset sille siellä? :saint:

Entäpä jos se lopettaa työt jo klo 15

sanoi lopettavansa klo 16 ja aina ainakin ennen on muttä mähänb meen sinne hyvissä ajoissa ;) oonko hirvee ihminen jos teen noin

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
miksi et päästänyt lapsia Kiinaan? Olisi kyllä lapsille tosi ihana elämys!!! Muuten en saanut tekstistä mitään selvää.

sen takia koskaen ole varma että mies tois ne takas sen verran mul**u se on... se kun on miehen kotimaa niin sieltä en ikin lapsia löytäis

En osaa muuta sanoa kuin että on niiiiiin surullista, kun vihainen ex käyttää lapsiaan, omia lapsiaan, koston välikappaleina. Lapsethan siitä kärsii. Toivottavasti ukko tulee jossain vaiheessa järkiin, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Voi olla myöhemmin vaikeaa paikata välejään lapsiinsa.

miksi et päästänyt lapsia Kiinaan? Olisi kyllä lapsille tosi ihana elämys!!! Muuten en saanut tekstistä mitään selvää.

sen takia koskaen ole varma että mies tois ne takas sen verran mul**u se on... se kun on miehen kotimaa niin sieltä en ikin lapsia löytäis

Joo, en mäkään tossa tilanteessa antais lapsia miehen mukaan.

ja sitten kuulemma ei kesällä pidä lapsia yhtää enenmpää kun nyt on sen kesäloma niin mun oma vika kun en anna lapsia mukaan, mutta mä en tod luota siihen enää että tois lapset takaisin :|

Onko se kiinalainen??

No, voihan se viedä heidät ihan milloin vaan :o

Siis kysyn vaan ap, että mikä oikeus sulla on olla päästämättä lapsia isän kans lomamatkalle? Onko isälläkin oikeus sit estää sun matkustelut lasten kans?
Törkeetä sanon minä!

Ihan oikein että isä on ihan yhtä hankala kuin sinäkin olet.

onko sun mahdollista lähteä kuitenkin vasta myöhemmin? Siis mä ymmärrän et sua vituttaa ja ottaa päähän olla aina se joka joustaa ja toimii kypsästi ja aikuismaisesti... mutta jonkun on se tehtävä... ei toi homma muuten toimi ja lapset kärsii. Teidänkin erosta ei kuitenkaan ole kauaa, ja sulla jo uus mies, joten sen takia kiukuttelee. Ei se sitä loputtomiin jaksa. Jos sä nyt taas jälleen kerran antaisit tässä asiassa periksi ja suostuisit siihen et hakee lapset myöhemmin, sä pääsisit reissuun pitämään hauskaa, lapset saisi olla isällään, isä ei pääsisi luistamaan velvollisuudestaan (koska se voi yrittää et tekee tapaamisen niin vaikeeks et sä perut koko homman)... sen sijaan jos tappelet asiasta, sä todennäköisesti et pääse mihinkään, lasten isä saa vapaan viikonlopun, lapset ei pääse näkemään isäänsä jne. Kyse kuitenkin tunnista.

Olisi se exä ne varmaan voinut viedä ne jo sinne Kiinaan jos olisi halunnut ne sinne. Onhan hän niiden kanssa kuitenkin joka toinen vkl.

Kuule, ymmärrän sen, että sulla on tarve jokaisessa ketjussa epäillä naisten tarkoitusperiä ja asettua mulkvisti miesten puolelle, mutta tässä tilanteessa sä et todellakaan voi tietää, millainen ihminen ap:n exä on. Kyseeseen voi tulla kansainvälinen lapsikaappaus ja kaitpa äidillä on oikeasti jokin pelko, että näin voi tapahtua, koska ei halua antaa lapsiaan Kiinan reissulle mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
onko sun mahdollista lähteä kuitenkin vasta myöhemmin? Siis mä ymmärrän et sua vituttaa ja ottaa päähän olla aina se joka joustaa ja toimii kypsästi ja aikuismaisesti... mutta jonkun on se tehtävä... ei toi homma muuten toimi ja lapset kärsii. Teidänkin erosta ei kuitenkaan ole kauaa, ja sulla jo uus mies, joten sen takia kiukuttelee. Ei se sitä loputtomiin jaksa. Jos sä nyt taas jälleen kerran antaisit tässä asiassa periksi ja suostuisit siihen et hakee lapset myöhemmin, sä pääsisit reissuun pitämään hauskaa, lapset saisi olla isällään, isä ei pääsisi luistamaan velvollisuudestaan (koska se voi yrittää et tekee tapaamisen niin vaikeeks et sä perut koko homman)... sen sijaan jos tappelet asiasta, sä todennäköisesti et pääse mihinkään, lasten isä saa vapaan viikonlopun, lapset ei pääse näkemään isäänsä jne. Kyse kuitenkin tunnista.

MUTTA kun ei enään vastaa puhelimeen et vois sopia :| se on niin lapsellinen et vopi pitää puhelinta kkiinni vaikka seuraavat 4 päivää...

kiitos rouva :hug:

Yhteistyössä