menee hermo tohon koiraan ku se syö paskavaipat!

• Viestiketjun aloittaja noh?
  • Ensimmäinen viesti
noh?
ennenku käytettiin kertiksiä..tonki aina roskikset auki ja raapi ovet ym kuhan sai vaipat.. nyt kestoillaan ja joskus pakko vaan viskata likanen vaippa koriin odottamaan pesua.. noh eipä tartte pestä ku tää typerys on heti syömässä ne.. inhottaa oikeesti ku sit tulee nuoleen lastennaamoja ym.. voisko tälle asialle jotain.. mä en kyl ehdi koiran ehdoilla hyppimäänja piilottelemaan vaippoja..

Juh
No etkö sä vois hankkia vaikka jotain pussia missä roikuttaist niitä siihen asti että peset ne..? Tai miten ois jos pitäisit ovet kiinni ettei koira pääse vaippojen kimppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapsia ja lähdekuskaa roskiin.. heti.. tietysti sitku muuten joku menee ulos
Mulla on ainakin tonne takapihalle varattu muovipussi,minne sitten heitän muutakin roskaa,kun muistan ja sitten illan päätteeksi vien pussin roskikseen.
Mä yrjöisin heti jos täällä lojuis joku kakkavaippa sekuntia pidempää.

vieras
Siis missä sä säilytät niitä vaippoja? Meillä oli kestoille oma pyykkikori, joka oli saunassa ja saunan ovi kiinni ja koiralla ei ollut sinne mitään asiaa. Ei sen puoleen, että sitä olisi edes kiinnostanut, kunhan mainitsin. Ja toisekseen mä huuhtelin pjaskavaipat aina käytön jälkeen ja käytin niissä riisipaperia, niin ei edes kovin pahasti likaantuneet.

Yhteistyössä