menee hermo miehen exään!!!

• Viestiketjun aloittaja kiristääääää
  • Ensimmäinen viesti
kiristääääää
siis pakko avautua..miehen alle 3v lapsi on meillä 2-3 kertaa kuussa,mies hakee pe iltana ja mua syö niin pirusti et se akka ei voi ikinä ottaa lastaan jo su aamuna kotiin..hokee vaan et 2vrk niinkun paperilla on sovittu.millanen äiti ei halua lastaan ajoissa kotiin!!

ehkä mekin haluttais joskus vaan rauhassa olla sunnuntai iltana kotona ihan omalla porukalla.

muutenkin ärsyttää et se ei tajua kuinka paljon sillä on vapaa aikaa..2 tai 3 vkonloppua kuussa ja meillä ei miehen kanssa ole paljon vapaa aikaa kun on omakin pieni lapsi,sit kun sille sanoo siitä niin aina menee sille linjalle et se syyllistää isää että kun se muutenkin näkee lastaan niin vähän ja plaa..eikä itse tajua et vaikka se onkin yh niin sillä on oikeesti koko vkonloppuja vapaana..hemmetti ite valinnu olla yksin eikä halua ottaa ketään uutta miestä sinne asumaan,ni olis sit hiljaa!!

sori avautuminen mut kiristää kun olis oikeesti kiva joskus olla enempi ihan oman perheen kesken!!

aaap
no kyllä on ja tottakai mä lapsen olen kiltti ym mut musta ihan ymmärrettävää että kun vihaan sitä eksää niin ei mua voi siitä syyttää et en voi tuntea sitä lasta kohtaa mitään!!ja sit aina kun se on täällä ni mies on enempi sen lapsen kanssa ja se on pois meiän yhteiseltä lapselta..kyllä meilläkin on oikeus vkonloppuihin!! ja mitä väliä sillä on jos lapsi menee vaikka 6h aikasemmin jos äiti on kumminkin vaan kotona!!

"tunti"
mä oon huono matikassa - mut siis lapsi on teillä 2-3 vloppu kuussa ja pe-su. Eli pisimmillään 2 päivää kerralla, ei ihan sitäkään. MIEHESI (pakko painottaa kun on hänenkin lapsi) lapsi on isällään korkeitaan 6 päivää kuukaudessa...ja normi kuukaudessa on 30 päivää... Olettaisin että lapsella on yhtä suuri oikeus isää kuin äitiin...

Mutmutmut... Mietippä tuota suuressa järjessäsi (tai sen köyhyydessä)

"niin"
[QUOTE="Höpsis";24512742]Tämä ei ole oikea ihminen[/QUOTE]

En uskokaan, pelkkä huono provoyritys. Kai ap tiesi mitä tarkoittaa uusioperhe ja tapaamisoikeudet. Mitäs valitsi uusioperheidyllin ;)

"qwerty"
Mitäs ap, jos katsoisit sinne peiliin vähän paremmin. Jos elämä on noin vaikeata, niin miksi ihmeessä otit miehen, jolla oli jo ennestään lapsi?

JOku kaunis päivä voit itsekin olla yh ja samassa tilanteessa miehesi uusi valittaa täällä kuinka sun lapsesi muistuttaa siitä akasta...

Mistä näitä idiootteja oikein sikiää? Lapsi on syytön vanhempiensa eroon, niin miten voit käyttäytyä noin lapsesi puolisisarusta kohtaan?

"vieras"
Jep. Turha nurista kun on paska jo housussa. Itse oot miehes valinnu, ja tiesit alusta lähtien että lapsi on olemassa.

Toivottavasti miehellekin selviää minkälainen noita olet....

"mellan"
no kyllä on ja tottakai mä lapsen olen kiltti ym mut musta ihan ymmärrettävää että kun vihaan sitä eksää niin ei mua voi siitä syyttää et en voi tuntea sitä lasta kohtaa mitään!!ja sit aina kun se on täällä ni mies on enempi sen lapsen kanssa ja se on pois meiän yhteiseltä lapselta..kyllä meilläkin on oikeus vkonloppuihin!! ja mitä väliä sillä on jos lapsi menee vaikka 6h aikasemmin jos äiti on kumminkin vaan kotona!!
ja lapsella on oikeus tavata isäänsä oli se sitten sinun lapsi tai miehesi exän lapsi

"äiti"
Minä luulen että on ja tuollainen tilanne voisi ainakin olla, niin surullista kuin se onkin. :( Jotkut ovat niin mustasukkaisia miehensä entiselle, että näkevät miehen lapsissa vain sen entisen puolison. Hän on kateellinen miehen entisen vapaa-ajasta, vaikka itse on tahtonut juuri sen miehen, jolla on pieni lapsi ja on tahtonut myös lapsen hänen kanssaan. Aika kiirekin on ollut, kun on jo nyt yhteinen lapsi.. Varmasti väsyttää jos on alle 2-v. lapsi ja parisuhdekin on varmaan lujilla kun on heti joutunut pikkulapsiperhe-elämän pyörteisiin. Eipä siinä vaan taida auttaa kuin kantaa vastuunsa, lapset kasvavat kyllä. Toivottavasti perhe ei taas hajoa

Mä en tajua, en vaan tajua! Miksi on niin vaikea nähdä ja tajuta, että se pienen pieni lapsi on isällään, ei kylässä. Sun lapsesi sisarus! Eikö sillä lapsella ole oikeus olla teillä, perheensä luona, siellä, missä on sen isä, sisarus ja näköjään valitettavasti myös paha noita.

Miehinen näkökulma
Vaikka aloittaja olisikin provo, niin sanotaan nyt. Mielipiteesi on perseestä, teillä yhteistä aikaa on kuitenkin aika paljon ja kyllä se äitikin tarvitsee vapaata.tunnen tapauksen jossa mies tapaili yksinhuoltajaa ja seurustelun aloitus oli aika vaikeaa, koskayhteistä aikaa löytyi parin viikon välein viikonloppuna. Eli voisit vähän miettiä että kyllä se elämä sille naisellekin kuuluu, ei pelkkä lapsen kasvatus

"..."
Olisit varmasti tyytyväinen jos miehesi hylkäisi esikoisensa ja keskittyisi vain TEIDÄN lapseenne. Kunnes tekin eroaisitte ja se tekis mukelon jonkun kolmannen kanssa, eikä pitäis enää yhteyttä siihen teidän yhteiseen pikku palleroon.

Nyt eukko suuta soukeammalle, sä olet kuitenkin vain joku vosu joka on pullauttanut tähän maailman toisen lapsen sille. Se esikoinen ja myös se teidän yhteinen pallero on sen miehen lihaa ja verta. Olisit tyytyväinen että lapsellas on isä joka välittää ja huolehtii lapsestaan eronkin jälkeen.

Tosin aika urpolta mieheltä noin muuten vaikuttaa, ku on lisääntyny tommosen hiehon kanssa.

"äiti myös"
Miksi esikoinen saa olla isänsä kanssa max. 4-6 vrk/kk? Mielestäsi 3-4,5 vrk olisi ok? Surullista. Mutta tiedätkö,että teet vain hallaa tuolla käytökselläsi koko perheelle, etkä vähiten omalle lapsellesi. Viet häneltä sisaruksen. Eivät tule heidän välit koskaan olemaan kovin läheiset, kun omasikin vaistoaa ja ymmärtää, ettet esikoista hyväksy. Voi tuota pientä raukkaa, joka on aina väärässä paikassa väärään aikaan teille tullessaan. Olet todella julma.

Yhteistyössä