MeNaisten uusin numero ja ville pusa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
luin juttua ja itkin sen kauneuden vuoksi. ville ja uusi nainen riikka puhuivat kauniisti ja ovat onnellisia...

luin jutun loppuun vasta monta tuntia aloittamisen jälkeen. jatkoin lukemista ja silmään iski villen sanominen jossa hän toivoi ettei hänen kuolleesta naisestaan enää puhuttaisi, koska heidän suhde ei ollut niin hyvöä kuin annettiin ymmärtää. ja samaan vetoon iloittiin että dana, ville ja kuolleen vaimon lapsi, kutsuu riikkaa äidiksi. ei siinä mitään, villen ihailijana olin onnellínen heidän puolestaan. mutta jotenkin tuli mieleen ettei tuollaisia pitäisi mennä sanomaan julkisuudessa. siis että toivoo ettei kuolleesata vaimosta enää puhuttaisi koska "ei meidän suhde ollut niin hyvä kuin annettiin ymmärtää"

Se on kyllä vähän liian avoin, jos tuollasta on menny sanomaan. Ei kenenkään suhde ole täydellinen, eivätkä ne ehtineet edes olla yhdessä kovin montaa vuotta, nuoret ihmiset. Tottakai siihen on myrskyä mahtunut mukaan. Silti kuolleista ei pitäis puhua pahaa. Ei kun kyseessä on oman lapsen äiti. Pitäköön murinat mahassaan, omana tietonaan.

Se on kyllä vähän liian avoin, jos tuollasta on menny sanomaan. Ei kenenkään suhde ole täydellinen, eivätkä ne ehtineet edes olla yhdessä kovin montaa vuotta, nuoret ihmiset. Tottakai siihen on myrskyä mahtunut mukaan. Silti kuolleista ei pitäis puhua pahaa. Ei kun kyseessä on oman lapsen äiti. Pitäköön murinat mahassaan, omana tietonaan.

juttu oli alkuun IHANA. olin aivan tippa linssissä... kunnes luin juttua eteenpäin... minusta se oli kamalaa... olkoon miten on mutta ei oman lapsen kuolleesta äidistä puhuta noin...

olen ville fani mut toi haastattelu laittoi silmään liikaa.

[QUOTE="a.p";22694646]juttu oli alkuun IHANA. olin aivan tippa linssissä... kunnes luin juttua eteenpäin... minusta se oli kamalaa... olkoon miten on mutta ei oman lapsen kuolleesta äidistä puhuta noin...

olen ville fani mut toi haastattelu laittoi silmään liikaa.[/QUOTE]
Joo, minustakin se on symppis. Mutta tosi avoimesti puhuu itestään, ja ehkä ei ihan aina harkitusti. Voihan se olla, että tän uuden rakkauden huumassa haluaa nyt näyttää uudelle naiselle, että hän on se kaikkein tärkein, ja yrittää korostaa, ettei halua joka haastattelussa olla puhumassa kuolleesta vaimosta. Mutta silti pikkanen möläytys, eikä kovinkaan hienotunteisen kuulosta.

Kieltämättä jutusta jäi se käsitys, että tämä uusi on parempi äiti ja vaimo kuin se edesmennyt, kun Villehän siinä sanoi että Riikka on kuin luotu äidiksi. Jennikö sitten ei ollut?

Uskon Villen tarkoittaneen, että Jenni oli "vain" ihminen kuten kuka tahansa muukin ja heidän suhteessansa myös huonoja hetkiä. Yritti varmaankin pyytää, että hänen annettaisiin jatkaa elämänsä rauhassa ilman Riikan ja hänen suhteensa arvostelua ja tuomitsemista. Asia oli hieman tökerösti ilmaistu, joten siitä saa helposti negatiivisia mielikuvia. Itse suhtaudun median tuotoksiin kriittisesti, koska asiasisällöt herkästi muuttavat merkitystään ja media vääntelee ihmisten sanoja mieleisikseen. Rivien välistä usein ymmärtää paljon enemmän kuin yksittäisistä poimituista lauseista.

Minäkin kavahdin tuota "lausuntoa". Jotenkin tuli tunne, että Ville yrittää liikaa todistaa lukijoille jotain nykysuhteen ihanuudesta, mitä se varmaan onkin, mutta silti. Tietääkö kukaan muuten mihin Villen vaimo kuoli?

Kieltämättä jutusta jäi se käsitys, että tämä uusi on parempi äiti ja vaimo kuin se edesmennyt, kun Villehän siinä sanoi että Riikka on kuin luotu äidiksi. Jennikö sitten ei ollut?

näin mäkin käsitin.. ja musta se tuntui pahalle, kuolleen ihmisen, vaimon, äidin, parjaamiselle. "en ole ikinä kokenut tälläistä"

ymmärrän toki, mutta jotenkin se silti vaan otti silmään...

Enpä tiedä mutta aina olen luullut sitä swenskiä homoksi Kyllä se varmaan joku piilokaappihomo on kun laulaakin ruotsia ja on olevinaan esillä vaikka on ainoastaan muutaman media myllyn takia esillä vähän väliä.

Asiasta keskusteltiin aiemminkin.http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1891691-uusin-menaiset-ja-ville-pusan-haastis/

Itselleni tuo kohta haastattelussa jäi jotenkin irralliseksi ja ehkä olisi ollut paikallaan tarkentaa. Tosin ehkä se halutiinkin ohittaa vähällä huomiolla. "ex-puoliso menehtyi äkilliseen sairauteen ...aihee tiimoilta on syntynyt monia väärin käsityksiä. -Toivon, että viimeistään nyt ihmiset lakkaisivat puhumasta hänen kuolemastaan. Totta kai tapahtuma oli traaginen, mutta parisuhteemme ei voinut niin hyvin kuin on annettu ymmärtää, Ville sanoo"

Eihän siinä niin sanottu! Vaan jos lukee tekstin tarkemmin, ymmärtää, että Riikka ei välttämättä tiennyt osaako olla äitinä, koska ei ole itse tuota kyseistä lasta odottanut, synnyttänyt eikä kasvattanut vauvasta asti! Mun mielestä enemmänkin siinä aavisteltiin että mitenhän Riikka pärjää lapsen kanssa, kun joutuu hyppäämään sinkkuelämästä lapsiperheen arkeen suht yllättäen, ilman, että on itse kantanut vauvaa mahassaan ja tottunut ajatukseen lapsesta.

Ei missään kohtaa sanottu, että Riikka olisi parempi äiti kuin Jenni tai että Jenni olisi ollut huono äiti!!

[QUOTE="eipäs";22694921]Eihän siinä niin sanottu! Vaan jos lukee tekstin tarkemmin, ymmärtää, että Riikka ei välttämättä tiennyt osaako olla äitinä, koska ei ole itse tuota kyseistä lasta odottanut, synnyttänyt eikä kasvattanut vauvasta asti! Mun mielestä enemmänkin siinä aavisteltiin että mitenhän Riikka pärjää lapsen kanssa, kun joutuu hyppäämään sinkkuelämästä lapsiperheen arkeen suht yllättäen, ilman, että on itse kantanut vauvaa mahassaan ja tottunut ajatukseen lapsesta.

Ei missään kohtaa sanottu, että Riikka olisi parempi äiti kuin Jenni tai että Jenni olisi ollut huono äiti!![/QUOTE]

"parempaa äiti ei voi olla" vai mitä siinä nyt sanottiinkaan... ihan kuin kuollut äiti ei olisi mitään...

[QUOTE="a.p";22694947]"parempaa äiti ei voi olla" vai mitä siinä nyt sanottiinkaan... ihan kuin kuollut äiti ei olisi mitään...[/QUOTE]

No eihän sitä kuollutta äitiä siinä enää ole.

Jos tietäisitte että tapaamanne miehen ex on KUOLLUT kohdunkaulansyöpään, niin uskaltaisitteko harrastaa suojaamatonta seksiä? Minä EN. Että on sillä sen verran väliä noin yleisesti ottaen.

[QUOTE="a.p";22694916]paljon liikkuu ´huhuja mihín kuoli.

mutta mitä sen on väliä. kys ihminen kuoli liian nuorena. oli syyy mikä tahansa.[/QUOTE]

[QUOTE="a.p";22694947]"parempaa äiti ei voi olla" vai mitä siinä nyt sanottiinkaan... ihan kuin kuollut äiti ei olisi mitään...[/QUOTE]

Sanoi, että Riikka on kuin luotu äidiksi.

Ei sanotakaan, ja se toisaalta hieman ihmetyttääkin miksei ole kerrottu. Ja salamyhkäisyys herättää epäilystä. Fataali virustyyppihän on kyseessä ja mies varmasti väistämättä sen kantaja, jos kyse kohdunkaulansyövästä.

Ei sanotakaan, ja se toisaalta hieman ihmetyttääkin miksei ole kerrottu. Ja salamyhkäisyys herättää epäilystä. Fataali virustyyppihän on kyseessä ja mies varmasti väistämättä sen kantaja, jos kyse kohdunkaulansyövästä.

Vaaratekijät ja ennaltaehkäisy

Kohdunkaulan syövän vaaraa suurentavat nuorena aloitetut yhdynnät sekä useat omat tai partnerin sukupuolikumppanit, tupakointi, diabetes, verenpainetauti, synnyttämättömyys ja ylipainoisuus.

Virustartunnat ovat keskeinen tekijä kohdunkaulan syövän synnyssä. Papilloomavirus (HPV) on yleinen kohdunkaulassa infektioita aiheuttava virus ja se liittyy syövän esiasteisiin. Ihmisen papilloomavirusta löytyy yli 90 %:ssa kohdunkaulan syövän kasvainnäytteistä.

Yksin HPV ei kuitenkaan pysty aiheuttamaan syöpää. Muilla lisätekijöillä, kuten esimerkiksi tupakoinnilla ja herpesryhmän viruksilla, on merkitystä kohdunkaulan syövän synnyssä.

Siis papilloomavirushan on tosi yleinen eikä todellakaan läheskään aina johda mihinkään syöpään. Tärkeintä sen ehkäisyssä on säännöllinen papa-kokeiden ottaminen ja vaikka se virus olisi niin ei todellakaan ole missään sanottu, että saisi syövän. Kuten sanottua niin se on yleinen.

Yhteistyössä