Men saata uskoa, ei meille pitänyt käydä näin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Äljäke myönsi eilen jotain, enkä mie tiedä mitä mie ajattelisin.. men taida voida luottaa siihen enää. Se tunnusti tehneensä jotain, ja syytti siitä mua.
Se oli syönyt puolet mun suklaalevystä mun selän takana ja sanoi, että mun pitää alkaa jemmaamaan ne siltä.. ei se ikinä koskaan ennenkään mun nameihin ole koskenut :'(

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Äljäke myönsi eilen jotain, enkä mie tiedä mitä mie ajattelisin.. men taida voida luottaa siihen enää. Se tunnusti tehneensä jotain, ja syytti siitä mua.
Se oli syönyt puolet mun suklaalevystä mun selän takana ja sanoi, että mun pitää alkaa jemmaamaan ne siltä.. ei se ikinä koskaan ennenkään mun nameihin ole koskenut :'(

Voi ei :o sun kandee alkaa kans vähähiilariselle - mein mies melki itkee kun suklaavarastot on vain sen käytössä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Jatketaan teemalla palstalla palstan tavalla, JSSAP :saint:

Aijoo, tosiaan.. mut eikse menny sitten niin, että jos yritän parisuhdeterapian avulla paikata tätä, niin oon huono ja saan kakkaa niskaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole karmeampaa nimitystä kuullut kuin äljäke, vallan menee kylmät väreet, toivottavasti ei ole nimikkeensä näköinen!

Hmm.. ai sulla tulee mieleen joku kauhistus äljäke-sanasta? Ei kai sen pitäis sun hanuria kutittaa minkä näköinen se on, ku moon se joka sitä kattelee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
*tarjoaa turska terapiaa*

Hei, ideaa!

No niin *ojentaa turskat molemmille* ottakaa pyrstöistä kinni ja alkakaa mäiskiä toisianne :xmas:

hei vieläkö sieltä saapi turskaa? eiks turskat oo kohta kalastanu ne sukupuuttoon... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole karmeampaa nimitystä kuullut kuin äljäke, vallan menee kylmät väreet, toivottavasti ei ole nimikkeensä näköinen!

Hmm.. ai sulla tulee mieleen joku kauhistus äljäke-sanasta? Ei kai sen pitäis sun hanuria kutittaa minkä näköinen se on, ku moon se joka sitä kattelee ;)

Lapset pelästyy jos isä on kovin ruma, en mä muuten!

Yhteistyössä