Memmu89!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut äippä

Vieras
Huomasin gallerian päiviksessäsi merkinnän, jossa olet kokeillut, kauanko pystyt olemaan hengittämättä (se xxxxxxx-juttu siis..). Sinun kannattaisi poistaa tuo merkintä, joku lapsi/nuori voi kokeilla samaa ja sitten saattaa käydä huonosti. :( On vaarallista pidättää hengitystä!!

Luulen, että se on joku sellainen merkintä, joka pyörii monien päiväkirjoissa gallerioissa. Tosiaan, huonoa esimerkkiä nuoremmille ja tyhmää sekä haitallista pidättää hengitystä.

No ei miksikään, aattelin vaan ku oon itekki tonkinu sen kymmeniä linkkejä toisille, jotka mahdollisesti ovat löytäneet sitä kautta ratkaisuja ropleemeihinsa. Sitä kutsutaan auttamisen haluksi, ja siitä joskus saa itsellekin hyvän mielen kun auttaa toista! Kannattaa ihan vaan joskus kokeilla huvikseen!

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
No ei miksikään, aattelin vaan ku oon itekki tonkinu sen kymmeniä linkkejä toisille, jotka mahdollisesti ovat löytäneet sitä kautta ratkaisuja ropleemeihinsa. Sitä kutsutaan auttamisen haluksi, ja siitä joskus saa itsellekin hyvän mielen kun auttaa toista! Kannattaa ihan vaan joskus kokeilla huvikseen!

Täällä ei saa linkittää ilman lupaa toisten kuvia.

Uusimmat

Yhteistyössä