melkein vuosi ilman yhdyntää synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taproot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taproot

Vieras
tai no reilu 8kk..yritettiin kyllä pariin otteeseen mutta sattui niin paljon ettei pystynyt..:(oonkohan mä ainut jolla on mennyt näin kauan ennenkuin on pystynyt harrastaa taas kunnolla seksiä..*nolona* mut mä olin paniikkihäiriöinen ja masentunut niin eipä huvittanutkaan paljoa harrastella..

No oletko käynyt lääkärissä tsekkauttamassa onko jotain fyysistä "vikaa" jäänyt?
Jotain mikä täytyy, minkä voi, korjata?

Onko tämä psyykkistä?
Käy keskustelemassa ammattilaisen kanssa ongelmasta, ellet jo käy.

Jos hermokipua / psyykkiset syyt, niin on olemassa myös lääkkeitä mitkä voi auttaa.

Mul on nyt 7kk synnytyksestä eikä elettäkään mihinkään suuntaan. Synnytykses kävi huonosti ja kauheat riidat päälle. Muuta ei tarvita. Ihan kamalaa, tuntuu ettei kukaan enää tällästä rikkinäistä halua.

Meillä meni kanssa tooosi pitkään (~9kk) eikä ollut edes mitään masennuksia tai muuta vastaavaa, ei vaan huvittanut. Ja siitä yhdestä kerrasta saikin sitten pikkukakkonen alkunsa ;).

Käy ihmeessä lääkärissä.

Me odotettiin sinne jälkitarkastukseen saakka joka oli kyllä onni. Jälkitarkastus sattui ihan saakelisti ja lääkäri totesikin että palautuminen on vielä ihan kesken. Sain sitten hormoonilääkettä joka korjasi tilanteen. Ja korjasikin sitten aika hyvin, sillä 2 kk kuluttua meille odotettiin jo uutta perheenlisäystä :o :laugh:

Yhteistyössä