Melkein sydänkohtaus,siskon miehellä tapahtui?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Siis en tiedä mikä se on suomeks ,mutta joku diagnoosi että tuleva sydänkohtaus tai se voi tulla lähiaikoina,siis häh ja hänellä lääkäri vast 2kk päästä,miten se voisi olla?Eikö on varallista olla kotona?Hän oli päivän sairalaassa vain

No ei lääketiede kyllä niin kehittynyt ole, että tulevat sydänkohtaukset osattaisiin ennustaa.

Kenties siskosi miehellä on sepelvaltimotauti, sydänlihastulehdus tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei lääketiede kyllä niin kehittynyt ole, että tulevat sydänkohtaukset osattaisiin ennustaa.

Kenties siskosi miehellä on sepelvaltimotauti, sydänlihastulehdus tms.

mutta siis tollainen olotila ainakin venäjäksi se kuulosta niin *ennen sydänkohtauksen olotila*

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla ap mitään muita väyliä tiedonhankintaan?

Onko sulla muut tekemiset kun jokaista katsoa,mitä kuka tekee ja missä?Ei ole kun olen autossa meen toiselle kaupungille,enkä halua soita kavereille tai odotta suomi24:lla vaikka, 2tuntia vastausta

Mulla on todellakin muuta tekemistä, kunhan kysyin. Faktoja saisi ehkä paremmin formaalisten väylien kautta.

Voi olla sepelvaltimotauti ja rintakipu ja todettu hapenpuutetta sydänlihaksessa, siis suonet melkein tukossa mutta ei ihan niin tukossa että sydänlihasta vielä kuolisi. Hapenpuute näkyy esim. sydänfilmissä kohtauksen aikana. Sit jos sydänlihasta kuolee hapenpuutteesta eli tulee sydäninfarkti, filmissä näkyy erilaiset muutokset ja verikokeissakin todetaan muutoksia, ns. sydänmerkkiaineet nousee.

Jos tuollainen hapenpuute todetaan niin jatkossa tehdään yleensä sepelvaltiomoiden varjoainekuvaus ja katsotaan olisiko pallolaajennus tai jopa ohitusleikkaus tarpeen. Jos saadaan lääkkeillä suonet sen verran laajenemaan että oireet ja hapenpuute lievittää, voidaan jäädä odottelemaan tutkimusta, olisko tässä käynyt näin? Arvailua tietenkin mutta yksi mahdollinen selitys.

Savanna-kulta, muistathan sen että täällä keskustelupalstalla kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa. eli jos kaipaat oikein tarkkaa faktaa jostain asiasta niin kysy asiantuntijoilta.

Rahat mä tarjosin ,kun tiedän että heillä ei mee nyt laman takia hyvin kun sisko jäi ilman töitä.
On sisko lääkäri,mutta en mä kysynyt enempää kun ei hän pystynyt edes puhua,hän soita lähipäivinä hän sanoi,kysyn täältä kun toki olen huolissaan

Yhteistyössä