H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LOL:no on normaalia..neuvolatäti sano että lähtee itestään,jos sitä hinkkaa pois sitä tulee kahtakauhiammin takasin! se suojaa päänahkaa. meilläkin on sitä 2 veellä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei lasta haittaa, tukka on tosi lyhyttä ja siis kyse etutukasta. siis tossa pari senttiä otsasta ylöspäin. 2 euron kolikon kokonen läntti, ei oo ees paljoa sitä, mutta kun ei vauvanakaan ollut niin pelästyin. Tukka on muualta tosi paksua. Ei märki eikä muuten haittaa, kunhan bongasin sen. Ja tänään just pesty tukka.
Muuten pitäskö tän ikäsen tukkaa pestä jollain kunnon tököteillä jo
?
Alkuperäinen kirjoittaja th:Meillä tuli kanssa nyt 2v:lle ekan kerran (ei ollut edes vauvana). yhdistin sen näihin helteisiin ja hikoiluun. Hattua on kanssa tullut pidettyä auringon vuoksi taaperolla päässä aamusta iltaan. Laitoin taaperon päähän Ceridalia ja annoin sen vaikuttaa reilun tunnin. Tämän jälkeen rapsuttelin varovasti (ihoa ei saa rikkoa!) tiheällä PUHTAALLA kammalla karstaa pois. Kynnellä tms ei saa missään nimessä rapsutella, sillä kynnen alla on valtavasti bakteereja. Tämän jälkeen pesin tukan pariin otteeseen. Kerta hoitoa riitti, vaikka karstaa oli runsaastinyt olen pessyt helteellä taaperon tukan päivittäin lasten shampoolla, jotta saan päänahan pidettyä kunnossa. Syksymmällä siirrytään sitten taas noin 2 krt viikossa pesuun.
Ihon ei kyllä pitäisi tulehtua karstan alta ellei sitä ole rapsuteltu likaisin käsin tms. Ihan pelkkä hiustenpesukin riittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Iho voi mennä karstan alta tulehtuneeksi. Perusvoiteella tai öljyllä pehmentää, sit kampaa niin et se karsta lähtee ja pesee. Jos karstaa vielä tulee niin käsittely uusitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Meillä on viellä viisi vuotiaalla :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Shippi-96:oon 13-w ja mullaki on karstaa otsatukan takana kolikon kokoinen läntti.
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Alkuperäinen kirjoittaja th:Meillä tuli kanssa nyt 2v:lle ekan kerran (ei ollut edes vauvana). yhdistin sen näihin helteisiin ja hikoiluun. Hattua on kanssa tullut pidettyä auringon vuoksi taaperolla päässä aamusta iltaan. Laitoin taaperon päähän Ceridalia ja annoin sen vaikuttaa reilun tunnin. Tämän jälkeen rapsuttelin varovasti (ihoa ei saa rikkoa!) tiheällä PUHTAALLA kammalla karstaa pois. Kynnellä tms ei saa missään nimessä rapsutella, sillä kynnen alla on valtavasti bakteereja. Tämän jälkeen pesin tukan pariin otteeseen. Kerta hoitoa riitti, vaikka karstaa oli runsaastinyt olen pessyt helteellä taaperon tukan päivittäin lasten shampoolla, jotta saan päänahan pidettyä kunnossa. Syksymmällä siirrytään sitten taas noin 2 krt viikossa pesuun.
Karsta on ihan normaalia ja sitä kuuluukin tulla kun hiuskin alkaa kunnolla kasvaa ja tali erittyä. Karstaa saa rapsutella ja just noilla ohjeilla mitä kerroitkin, mutta karstan rapsutus ei ole pakollista ja mun mielestä neuvolan tätien tulis kertoa se vanhemmille jotka usein luulevat että karsta on jotenkin vaarallista tai haitallista![]()