Meliane-pillerit

  • Viestiketjun aloittaja possu
  • Ensimmäinen viesti
possu
Onko ketään, kuka käyttää meliane nimisiä e-pillereitä? Ootteko tykännyt? Itse vaihdoin justiin näihin pillereihin ja mietin ovatko hyvät. Oletteko tulleet raskaaksi helposti niiden käytön lopettamisen jälkeen? Kiitos jo valmiiksi, jos jaksatte vaivautua vastaamaan =)
 
Heh.. Mie käytin 6 vuotta kyseisiä pillereitä, ja siis täysin säännöllisesti yhtäkään unohtamatta ja tuolla vaunuissa mammii 3kk suloinen tuhisija tyttö! :heart: :D

Nyt käytössä Evran laastari, mutta apteekissa odottelee Meliane-resepti.. Vaikka luottamus pillereihin onki vähä katkolla ne on kuitenki helppo ja mulle sopivin vaihtoehto.. Ei tässä laastarissakaan sinällään mitään vikaa, mutta ressaan sillä et onks se nyt varmasti hyvin jne.. :whistle:
Melianet ei ainakaan mulla aiheuttanu minkäänlaisia sivuoireita, mitä nyt tuo tyttö tuolla.. :LOL: Eipä vaiskaan enemmän kuin toivottu hän oli kunhan yllätyksestä toivuttiin.. =) :heart:
 
possu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 09:03 Marya kirjoitti:
Heh.. Mie käytin 6 vuotta kyseisiä pillereitä, ja siis täysin säännöllisesti yhtäkään unohtamatta ja tuolla vaunuissa mammii 3kk suloinen tuhisija tyttö! :heart: :D

Nyt käytössä Evran laastari, mutta apteekissa odottelee Meliane-resepti.. Vaikka luottamus pillereihin onki vähä katkolla ne on kuitenki helppo ja mulle sopivin vaihtoehto.. Ei tässä laastarissakaan sinällään mitään vikaa, mutta ressaan sillä et onks se nyt varmasti hyvin jne.. :whistle:
Melianet ei ainakaan mulla aiheuttanu minkäänlaisia sivuoireita, mitä nyt tuo tyttö tuolla.. :LOL: Eipä vaiskaan enemmän kuin toivottu hän oli kunhan yllätyksestä toivuttiin.. =) :heart:
Hih =) Vai kävi teille näin :) itekin ehkä salaa toivon, että meille voisi käydä noin! Itellä on opiskelut vielä kesken eikä olisi maailman paras hetki saada lasta, mutta silti vauvakuume on kova! Pidetään peukkuja, et mullekin sattuisi käydä noin tulevaisuudessa ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 09:03 Marya kirjoitti:
Heh.. Mie käytin 6 vuotta kyseisiä pillereitä, ja siis täysin säännöllisesti yhtäkään unohtamatta ja tuolla vaunuissa mammii 3kk suloinen tuhisija tyttö! :heart: :D

Nyt käytössä Evran laastari, mutta apteekissa odottelee Meliane-resepti.. Vaikka luottamus pillereihin onki vähä katkolla ne on kuitenki helppo ja mulle sopivin vaihtoehto.. Ei tässä laastarissakaan sinällään mitään vikaa, mutta ressaan sillä et onks se nyt varmasti hyvin jne.. :whistle:
Melianet ei ainakaan mulla aiheuttanu minkäänlaisia sivuoireita, mitä nyt tuo tyttö tuolla.. :LOL: Eipä vaiskaan enemmän kuin toivottu hän oli kunhan yllätyksestä toivuttiin.. =) :heart:
Minä käytin säännöllisesti evraa ja vaunuissa tuhisee 4kk poika :whistle: :D
 

Yhteistyössä