Mekko alkukesä häihin - 3 vaihtoehtoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarafina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy myös muistaa noissa mallikuvissa se mekon sisältö. Eli tuossa on malli vähintään 170cm pitkä ja laittanut päälleen joko xxs tai xs- kokoisen mekon.

Eli tuo ei todellakaan ole normikokoisen naisen mitat vaan normikokoa ostamalla siihen helmaankin tulee kummasti lisää mittaa.

Harva ostajista on sitä 175cm ja mahtuu kokoon xs.

^Hyvä huomio, mutta ei mitään merkitystä tässä tapauksessa. Kaikki alottajan ehdottamat rievut oli hirveitä myös mallin päällä, taviksen päällä tuskin ainakaan yhtään parempia.

Mä laittaisin tän

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/soaked-in-luxury-110/jazz-dress-110545-29/

tai tän jos pitää olla "trooppinen".. vai mikä olikaan...

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/panos-emporio-265/solero-dress-265205-1824/

Keltainen on parhain! Ja kyllä vaaleahiuksinen voi käyttää keltaista! :)
Ja ymmärsin että olet vieras, et esim kaaso joka joutuu seistä alttarilla morsiusparin vieressä kaikkien pällisteltävänä. :) itse olen ollut morsiammena, kaasona ja vieraana joten kukaan tuskin pällistelee kaula aukkoja jos istut muiden vieraiden joukossa kirkossa :)

No ei todellakaan ole, nuohan on puoli metriä pitempiäkin! :D Tossa sinisessä on kyllä toinen tissi jotenkin tyrkyllä.

Ap:n eka näyttää muuten siltä, että siinä on selkäkin avoin? Ja kaikki ne paljastaa liikaa tissejä ja on ihan liian lyhyitä sekä jotenki semmosia teinihalpiksen näköisiä. Tyylittömiä.

Toi keltainen on paras, muut on liian lyhyviä mekkoja häihin.

[QUOTE="liikkis";28273074]Tämä keltainen menisi kyllä teemaan, mun makuun hörhelöt on hiukan liikaa.
Mutta ihan kiva ja pirteä. :)

Sininen mekko taas on osastoa plaah....[/QUOTE]

Joo, se on vähän vaikea ehdottaa koska meillä on varmaan aika erilainen maku :D

Mutta jos pohdit noista mitä itse laitoit niin kyllä se keltanen paras niistä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi myös;28273062:
Sininen mekko on tyylikäs ja ajaton, ei todellakaan "plaah" kuten edellinen väittää. Millainen mauton teinityyli teillä oikein?

Tuo trooppinen mekko on halvan naamiaisasun näköinen, ei kiitos! Olen vaalea, enkä todellakaan vetäisi tuota päälleni värinkään takia.

[QUOTE="vieras";28273084]Sininen mekko on tyylikäs ja ajaton, ei todellakaan "plaah" kuten edellinen väittää. Millainen mauton teinityyli teillä oikein?

Tuo trooppinen mekko on halvan naamiaisasun näköinen, ei kiitos! Olen vaalea, enkä todellakaan vetäisi tuota päälleni värinkään takia.[/QUOTE]

:D

Eka on vähän aikuismaisempi, toka taas minusta nuoren naisen mekko. Tähänkin keskusteluun varmaan vastaa aika iso ikähaitari. Itse olen 22 v, ja voisin hyvin pistää keltaisenkin. Joskaan en ehkä näkisi sitä sit enään 30 vuotiaan päällä, vaan joku vähän "ajattomampi" sopii aikuisemmalle naiselle. :)

Mikä on ap;n ikä? Mekkojen perusteella veikkaan kuitenkin reippaasti alta kolmekymppistä...

Alkuperäinen kirjoittaja blondi myös;28273099:
:D

Eka on vähän aikuismaisempi, toka taas minusta nuoren naisen mekko. Tähänkin keskusteluun varmaan vastaa aika iso ikähaitari. Itse olen 22 v, ja voisin hyvin pistää keltaisenkin. Joskaan en ehkä näkisi sitä sit enään 30 vuotiaan päällä, vaan joku vähän "ajattomampi" sopii aikuisemmalle naiselle. :)

Mikä on ap;n ikä? Mekkojen perusteella veikkaan kuitenkin reippaasti alta kolmekymppistä...
Minä olen 24 v. ja minusta se on siis trooppinen naamiaisasu. :D Hell no!

[QUOTE="vieras";28273084]Sininen mekko on tyylikäs ja ajaton, ei todellakaan "plaah" kuten edellinen väittää. Millainen mauton teinityyli teillä oikein?

Tuo trooppinen mekko on halvan naamiaisasun näköinen, ei kiitos! Olen vaalea, enkä todellakaan vetäisi tuota päälleni värinkään takia.[/QUOTE]

Värikäs ei ole synonyymi teinityylille, värejä voi myös käyttää tyylikkäästi.

Teemalla mennään jonka ap kertoi olevan "tropical" ja tummansininen mekko joka huutaa "haluan hukkua tapettiin" ei kyllä siihen sovi.

Varmasti on ajaton ja tyylikäs ja sovinnainen jne. mutta mikä tropiikissa on tuollaista? :D

ps. en ole ap.

[QUOTE="vieras";28273110]Minä olen 24 v. ja minusta se on siis trooppinen naamiaisasu. :D Hell no![/QUOTE]

22 ja 24 on iso ero kuule :D No ei, kaikilla on oma tyyli tietenkin :) mutta yleisesti ottaen tuon keltaisen varmaan pukee päälle se kakskymppinen, ei kolmekymppinen.

Kiitti vinkeistä hei! :)

Pari juttua:
Ensinnäkään mun tarkoitus ei ole varastaa showta morsiamelta ja en voi ymmärtää kuinka sen edes voi tehdä mekolla? Kyllä morsian on itse sen verran kaunis että hankala edes yrittää :) Viime kesää muistellen kyllähän nyt häissä ihmisillä on noita puoleen reiteen mekkoja vaikka kuinka? Missä ihmeen häissä te jotkut sitten käytte? Nuohan eivät ole minejä. Mini on selkeästi lyhyempi kuin reiden puoliväli. Ja kuten joku osuvasti sanoikin, dress codea pitää kunnioittaa ja tässä tapauksessa se on cocktail, mutta ei siis mustana tai valkoisena tai niiden sävyissä vaan raikkaampina iloisina väreinä. Tässä esimerkki cocktail-mekosta Diorin versioimana viime vuodelta:

Bar+Refaeli+Dresses+Skirts+Cocktail+Dress+aGFqNbGavrzl.jpg

Mun oma kokemukseni on kyllä se, että monissa muissa maissa myös äidit ja aikuiset naiset osaavat pukeutua seksikkäästi ja naisellisesti. Täällä on sellainen "tiedä paikkasi aviovaimo" tai "rumat ne vaatteilla koreilee" -meno.

Olen kyllä entistä enemmän alkanut kannattaa tuota keltaista :)

[QUOTE="liikkis";28273120]Värikäs ei ole synonyymi teinityylille, värejä voi myös käyttää tyylikkäästi.

Teemalla mennään jonka ap kertoi olevan "tropical" ja tummansininen mekko joka huutaa "haluan hukkua tapettiin" ei kyllä siihen sovi.

Varmasti on ajaton ja tyylikäs ja sovinnainen jne. mutta mikä tropiikissa on tuollaista? :D

ps. en ole ap.[/QUOTE]

why not, on tropiikissa ihanaa sinistä vettä ainakin :D eikai kaikilla tartte oranssin keltasta olla... :)

[QUOTE="buu";28273065]No ei todellakaan ole, nuohan on puoli metriä pitempiäkin! :D Tossa sinisessä on kyllä toinen tissi jotenkin tyrkyllä.

Ap:n eka näyttää muuten siltä, että siinä on selkäkin avoin? Ja kaikki ne paljastaa liikaa tissejä ja on ihan liian lyhyitä sekä jotenki semmosia teinihalpiksen näköisiä. Tyylittömiä.[/QUOTE]

Taidat itse olla se fabela-linkittäjä?

Sekä punaisessa että sinisessä mekossa näkyy olkapäät, dekoltee ja selkä eikä pituus ole kuin vähän polven yläpuolelle. Ei mitään eroa ap:n mekkoihin paitsi värissä. Tämän palstan mukaan eivät sovi sen enempää kirkkoon kuin yleensä häihinkään. Häissähän ei edes pitäisi käyttää punaista.

Kiitti vinkeistä hei! :)

Pari juttua:
Ensinnäkään mun tarkoitus ei ole varastaa showta morsiamelta ja en voi ymmärtää kuinka sen edes voi tehdä mekolla? Kyllä morsian on itse sen verran kaunis että hankala edes yrittää :) Viime kesää muistellen kyllähän nyt häissä ihmisillä on noita puoleen reiteen mekkoja vaikka kuinka? Missä ihmeen häissä te jotkut sitten käytte? Nuohan eivät ole minejä. Mini on selkeästi lyhyempi kuin reiden puoliväli. Ja kuten joku osuvasti sanoikin, dress codea pitää kunnioittaa ja tässä tapauksessa se on cocktail, mutta ei siis mustana tai valkoisena tai niiden sävyissä vaan raikkaampina iloisina väreinä. Tässä esimerkki cocktail-mekosta Diorin versioimana viime vuodelta:

Bar+Refaeli+Dresses+Skirts+Cocktail+Dress+aGFqNbGavrzl.jpg

Mun oma kokemukseni on kyllä se, että monissa muissa maissa myös äidit ja aikuiset naiset osaavat pukeutua seksikkäästi ja naisellisesti. Täällä on sellainen "tiedä paikkasi aviovaimo" tai "rumat ne vaatteilla koreilee" -meno.

Olen kyllä entistä enemmän alkanut kannattaa tuota keltaista :)

Tämä on tyylikkäämpi ku noi alun halvannäköset teinirytkyt. Vaikka siis tämä on lyhyt myös, mutta silti tyylikäs. Siinä ero noihin alun kamaluuksiin.

Mä olen enemmän tyylikkäästi, kuin seksikkäästi (jos se meinaa et vesiraja vilkkuu ja tissit loistaa). Ja etenkin häissä, voi suomalaista naista. Joko ali tai sit roimasti yli. Itse voin lukeutua ali-tyyppeihin.

[QUOTE="vieras";28273176]Kuka hitto edes laittaa häihin pukukoodiksi "tropical cocktail"? Laita ap vaikka kaislahame ja kookospähkinät rinnuksiin, niin sillä tästä päästään![/QUOTE]

Totta, nyt me unohdettiin et ap:n kaverin häät voi olla sellanen juhla et noi mekot on ihan sopivia sinne :D :D

Yhteistyössä