V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi myös;28273062:Mä laittaisin tän
Jazz Dress - Soaked in Luxury - Sininen - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM
tai tän jos pitää olla "trooppinen".. vai mikä olikaan...
Solero Dress - Panos Emporio - Lemon - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM
Sininen mekko on tyylikäs ja ajaton, ei todellakaan "plaah" kuten edellinen väittää. Millainen mauton teinityyli teillä oikein?Alkuperäinen kirjoittaja blondi myös;28273062:Mä laittaisin tän
Jazz Dress - Soaked in Luxury - Sininen - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM
tai tän jos pitää olla "trooppinen".. vai mikä olikaan...
Solero Dress - Panos Emporio - Lemon - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM
Minä olen 24 v. ja minusta se on siis trooppinen naamiaisasu.Alkuperäinen kirjoittaja blondi myös;28273099:![]()
Eka on vähän aikuismaisempi, toka taas minusta nuoren naisen mekko. Tähänkin keskusteluun varmaan vastaa aika iso ikähaitari. Itse olen 22 v, ja voisin hyvin pistää keltaisenkin. Joskaan en ehkä näkisi sitä sit enään 30 vuotiaan päällä, vaan joku vähän "ajattomampi" sopii aikuisemmalle naiselle.
Mikä on ap;n ikä? Mekkojen perusteella veikkaan kuitenkin reippaasti alta kolmekymppistä...
Kiitti vinkeistä hei!
Pari juttua:
Ensinnäkään mun tarkoitus ei ole varastaa showta morsiamelta ja en voi ymmärtää kuinka sen edes voi tehdä mekolla? Kyllä morsian on itse sen verran kaunis että hankala edes yrittääViime kesää muistellen kyllähän nyt häissä ihmisillä on noita puoleen reiteen mekkoja vaikka kuinka? Missä ihmeen häissä te jotkut sitten käytte? Nuohan eivät ole minejä. Mini on selkeästi lyhyempi kuin reiden puoliväli. Ja kuten joku osuvasti sanoikin, dress codea pitää kunnioittaa ja tässä tapauksessa se on cocktail, mutta ei siis mustana tai valkoisena tai niiden sävyissä vaan raikkaampina iloisina väreinä. Tässä esimerkki cocktail-mekosta Diorin versioimana viime vuodelta:
![]()
Mun oma kokemukseni on kyllä se, että monissa muissa maissa myös äidit ja aikuiset naiset osaavat pukeutua seksikkäästi ja naisellisesti. Täällä on sellainen "tiedä paikkasi aviovaimo" tai "rumat ne vaatteilla koreilee" -meno.
Olen kyllä entistä enemmän alkanut kannattaa tuota keltaista![]()