Mekat eivät vieläkään ota loppuakseen- öisin tulevat aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on nyt viikon! ollut menkat joka yö, mutta aina päiväksi ne loppuu...outoa? Pillereitä syön ja en ole lopettanut syöntiä nyt ollenkaan ja silti öisin menkat vaan tulee. (ennen olen aina syönyt pillereitä 3 listaa putkeen, mutta nyt raskauden jälkeen sama homma ei näytä toimivan ). Nyt alkaa jo ärsyttämään kun menkat vaan vuotaa, mutta ei päivällä, joka mielestäni on varsin outoa. Pitäisikö pitää tauko nyt vai jatkanko vain kuten olen tähänkin asti tehnyt ja toivon, että meknat eivät nyt alkaisi kunnolla? Mitä mieltä olette arvon naiset?

Miten pitkä aika siulla on synnytyksestä?
Mie kans ihmettelin kun ekat menkat synnytyksen jälkeen kestivät kokonaista päivän :D Illalla vessassakäydessä paperiin tuli verta ja aamulla oli pikkarisuojassa tipla ja siihen ne "menkat" sitten loppukin :o Olisko vaan hormoonit vielä vähän ymmällään, että mitä sitä pitikään kerran kuussa tehdä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Miten pitkä aika siulla on synnytyksestä?
Mie kans ihmettelin kun ekat menkat synnytyksen jälkeen kestivät kokonaista päivän :D Illalla vessassakäydessä paperiin tuli verta ja aamulla oli pikkarisuojassa tipla ja siihen ne "menkat" sitten loppukin :o Olisko vaan hormoonit vielä vähän ymmällään, että mitä sitä pitikään kerran kuussa tehdä? ;)

Synnytyksestä nyt 6kk ja pillereitä olen syönyt nyt 4kk. Joo, voi ne hormonit olla sekaisin, mutta kun ärsyttää nyt tilanne kun menkat ovat aina joka yö ja päivällä ei mitään.

Uusimmat

Yhteistyössä