Meitsi muuttaa keskustaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
*tuuletusta*
kävin kattoon yhtä kämppää heinäpäästä (ok, kaikki ei pidä sitä keskustana mut on se) ja se oli aivan ihana! tosin se välittäjä möhli ja näytti yhtä toista kolmiota mikä niillä on vuokrattavana ja huomenna meen kattoon sitä toista jota alunperin menin tsekkaan mut kyl mulle kelpaa toi mitä se esittelikin :heart:
ei enää ikinä taksimaksuja kun lähtee baarista himaan eikä ikinä tartte ressata kun työpaikka on 700m päässä :D
tosiaan se kämppä on 3h+k. pieni parveke on ja kylppäri sekä yhteissauna alakerrassa. johan tätä on venattukkin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Minusta Heinäpää ei ole kyllä Oulun parhaita alueita, mutta tosiaan ainakin se on ihan ihan lähellä keskustaa:)

Onnea uuteen kotiin :flower:

tä on siel vähän syrjässä niin ei oo villissä lännessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Minusta Heinäpää ei ole kyllä Oulun parhaita alueita, mutta tosiaan ainakin se on ihan ihan lähellä keskustaa:)

Onnea uuteen kotiin :flower:

tä on siel vähän syrjässä niin ei oo villissä lännessä :D

Sitten jo ihan eri asia!!! Mun kaveri asui siellä, hmmm, olikohan Rantakadulla ja sen koti oli aivan ihana ja rauhallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Onneksi olkoon!
Paljos sulla on siinä vuokra?

se ois 83m2 ja vesimaksuineen kolmelta hengeltä 700e

:o eikä ees paha hinta. tuolla lähikaupungissa 800 e+vesi

ei munkaan mielestä ollenkaan paha!!! tuommosista kämpistä saa pulittaa jopa 1000e keskimäärin 900e tienoilla!

Oih, onpas tilava kolmio! :)
Meillä joku 73 neliöö saunallinen ja vuokra 600e ja mä inhoon tätä kämppää, mut jos tässä nyt vielä sinne elokuuhun kitkuttaisi.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meillä joku 73 neliöö saunallinen ja vuokra 600e ja mä inhoon tätä kämppää, mut jos tässä nyt vielä sinne elokuuhun kitkuttaisi.. :snotty:

mulla nyt 77m2 ja 600e mut on sauna ja oma takapiha... keskustassa on vain pakko luopua ja alkaa taas kerrostalo asukiksi vaikka vannoin etten muuta enää ikinä kerrostaloon :D

mulla nyt 77m2 ja 600e mut on sauna ja oma takapiha... keskustassa on vain pakko luopua ja alkaa taas kerrostalo asukiksi vaikka vannoin etten muuta enää ikinä kerrostaloon :D

No mut kannattaahan toi jos helpottaa muuten työmatkoja ja ennen kaikkea ne taksi kulut :D

No mut kannattaahan toi jos helpottaa muuten työmatkoja ja ennen kaikkea ne taksi kulut :D

aivan ne taksikulut :laugh: :laugh: tosin exältä tuli erittäin kannustava kommentti: "lähde vain sinne raiskaajien paratiisiin" :whistle:
ja yhdeltä panolta: "no ei ne varmaan jaksa joka ilta olla siel puistossa raiskaamassa" :laugh: :kieh:

Yhteistyössä