Meinas taas mennä hermot töissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mun kassalle tuli nainen, jolla oli kaks juustoklönttiä... ja tietysti paljo muuta tavaraa. Kun se oli maksanut, niin alkoi tuijottaa kuittia ja niin pirullisella äänellä alkoi kysellä, että miksi toinen juustoklöntti oli kalliimpi kuin toinen vaikka osastolla oli tarjouslappu ja lehdessäkin oli ollut ilmoitus. Mä sitte sanoin, että siinä oli se kilon rajoitus. Akka sitte niin veemäisellä äänellä ilmoitti, että olisit sitte sanonu :headwall: Mua alko niin suututtaa, että sanoin, että lehdessä ja tarjouslapussa on lukenu se kilon rajoitus, eli ei oo enää mun asia ilmoittaa lukutaidottomille ihmisille, että halvalla saa vaan sen kilon ja neuvoin sitte naista suuntaamaan infoon, jos haluaa sen toisen palauttaa :ashamed:
Välillä tekis mieli toivottaa osa asiakkaista hornantuuttiin |O
Näin positiivisia myyjiä meidän putiikissa :ashamed: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
kyllä saa..ihmisiä tekin ootte..Kuten hoitajat,lääkärit, ambulanssikuskit (oi..tiedän monta hyvää tarinaa), taxikuskit, kukkakauppiaat jne..

Mua ainaki ärsyttää, jos ei osata puhua niinku aikuiset ihmiset vaan aletaan v*ttuilemaan aivan turhanpäiväisestä |O Välillä on kyllä semmosiakin sankareita asiakkaana, ettei tiedä mitä tekis :headwall:

Siis mä nostan hattua kaikille jotka tekee kassatyötä =)

Musta ei olisi siihen, mä en kestäisi just tollasia tyhjästä napisijoita |O

Eli sulla on hyvät hermot kun neuvoit sen menemään infoon, mä olisin toivottanut sen ihan johonkin muualle :ashamed:

Onhan tuo aika hullun hommaa :D
Välillä takutaan asiakkaan kanssa siitä, kun tuotteen piti maksaa 2,39? ja asiakas joutui maksamaan 2,40?. Se mies halus välttämättä sen sentin takaisin siitä rahasta. Onneksi sentti löytyi sitte infosta.
Välillä paiskotaan tavaroja päin myyjää, kun hinta on väärä...
Tosi usein asiakkaat kattoo vaan, että tarjouslappu on tuossa jonkun tavaran lähellä ja se pitäis nyt saada sillä alennushinnalla vaikka lapussa on lukenu aivan joku muu tuote... miksei ihmiset voi lukea kunnolla :headwall:

Mulla on tänään erittäin positiivinen päivä niinku huomaatte :laugh:

Tierän tunteen tuon... |O |O Ennenku jäin töistä pois ison mahani kanssa,ärsytyskynnys oli jo melekosen matalalla.... :whistle: Hyvä etten pillahtanu itkuun ku eräski miesasiakas meuhkas mulle että miksi täälä käristepaketti maksaa 5 senttiä enempi ku eräässä muussa lähikunnan marketissa... Meinas lipsuaa veetä ja ässää ku naputin ukolle takasin ettei oo ostopakkoa... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Tierän tunteen tuon... |O |O Ennenku jäin töistä pois ison mahani kanssa,ärsytyskynnys oli jo melekosen matalalla.... :whistle: Hyvä etten pillahtanu itkuun ku eräski miesasiakas meuhkas mulle että miksi täälä käristepaketti maksaa 5 senttiä enempi ku eräässä muussa lähikunnan marketissa... Meinas lipsuaa veetä ja ässää ku naputin ukolle takasin ettei oo ostopakkoa... :xmas:

Kyllä mä oon suoraan sanonu, että voi sitte mennä sinne prismaan, jos sielä on se puolukkahillo muutaman sentin halvempaa, ettei tuola tarvi kassalla valittaa :kieh: Aivan niinku mä voisin noihin hintoihin vaikuttaa |O

Yhteistyössä