Meiltä varastettiin vaunuista rengas!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepzutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hepzutin

Jäsen
21.03.2007
798
1
16
Mistä nyt tuohon saa yhden renkaan hankittua? Vaunut eivät ole mitkään uudet. Simo by bertini merkkiset ovat ja renkaat ovat todella hyvä kuntoiset. Tai ne kolme viel on mitkä jätettiin jälelle. Pitääkö siihen nyt hankkia neljät uudet renkaat vai miten toimin? Kyllä nimittäin suututtaa niin että päässä kiehuu |O

joo empä voi itsekkään uskoa todeksi!!!!! Kuka kehtaa viedä yhden renkaan!!! Laitoin sähköpostia tuonne meidän lähellä olevaan lastentarvike liikkeeseen. Kai se on kaikki neljä ostettava jos haluaa että on samanlaiset ja kokoiset renkaat alla. Tää on kyllä niin sairasta kuin vain voi olla :/

Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Missä ne vauvut oli?

Olin ihan tässä lähellä kaverilla käymässä ja laitoin sikis aikaa vaunut rappukäytävään parkkiin niin siinä ajassa joku oli halunnut renkaat viedä. Kyllä on minulla huonoa tuuria :(

Kävisin kyselemässä sieltä talosta. Joku on voinu ihan piruuttaa ottaa, jos siellä rappukäytävässä ei saa vaunuja säilyttää. Jotku osaa olla tiukkapiposia :/

Missä ne vauvut oli?

Olin ihan tässä lähellä kaverilla käymässä ja laitoin sikis aikaa vaunut rappukäytävään parkkiin niin siinä ajassa joku oli halunnut renkaat viedä. Kyllä on minulla huonoa tuuria :(

Kävisin kyselemässä sieltä talosta. Joku on voinu ihan piruuttaa ottaa, jos siellä rappukäytävässä ei saa vaunuja säilyttää. Jotku osaa olla tiukkapiposia :/

en viittinyt uloskaan jättää kun vettä tippuu katolta. se voi olla kyllä mahollista. todella törkeetä toimintaa!!

Missä ne vauvut oli?

en viittinyt uloskaan jättää kun vettä tippuu katolta. se voi olla kyllä mahollista. todella törkeetä toimintaa!!

Vähän asian vierestä, mutta missään rappukäytävässä ei vaunuja saa pitää, palotuvallisuuden takia.
Mutta silti että veisi renkaan siitä hyvästä, lappu olisi kai riittänyt, jos ei päin naamaa uskalla tulla sanomaan. Koska eikös ne vaunut ole siellä rapusissa sitten pidempään kun ei kolmella pyörällä pääse mihinkään (tai pääsee, mutta kiusa se olisi sekin).

Mistä nyt tuohon saa yhden renkaan hankittua? Vaunut eivät ole mitkään uudet. Simo by bertini merkkiset ovat ja renkaat ovat todella hyvä kuntoiset. Tai ne kolme viel on mitkä jätettiin jälelle. Pitääkö siihen nyt hankkia neljät uudet renkaat vai miten toimin? Kyllä nimittäin suututtaa niin että päässä kiehuu |O

Simo by bertini vaunut on brion jonkun "sisaryhtiön valmistamia tms...joten kannattaa kysyä esim briolta renkaita. Tua Rintamäki möi ainakin jokin aika sitten simoa...

Meillä on tuon merkkiset vaunut ja kävi niin ikävästi,että meni rikki se työntöosa vaunuista.
Pitäis saada vaihdettua uusi tilalle mutta mistä??
Ostettiin vaunut noin 6 vuotta sitten paikallisesta marketista ja nyt niitä ei enää kukaan näytä myyvän tällä paikkakunnalla.Vaunut ovat muuten oikein hyvässä kunnossa,ei raaskisi luopua yhden osan tähden.
Jos olet lähiaikoina ostanut samanmerkkiset vaunut,kertoisitko ystävällisesti MISSÄ NIITÄ MYYDÄÄN?!
Kiitos kaunis!

Se on se sama varas joka varasti aikoinaan meijän vaunut joissa oli vain kolme pyörää.
Asuttiin vähän "huonolla" alueella ja pyöräsuojassa vaunuja säilöttiin, hyväksi oli havaittu keino että ottaa yhden pyörän pois, kukaan ei kuulema varasta vaunuja joissa on vaan kolme pyörää (kunnes ne meijän hävisi)

Alkuperäinen kirjoittaja epottajatyttö:
Meillä on tuon merkkiset vaunut ja kävi niin ikävästi,että meni rikki se työntöosa vaunuista.
Pitäis saada vaihdettua uusi tilalle mutta mistä??
Ostettiin vaunut noin 6 vuotta sitten paikallisesta marketista ja nyt niitä ei enää kukaan näytä myyvän tällä paikkakunnalla.Vaunut ovat muuten oikein hyvässä kunnossa,ei raaskisi luopua yhden osan tähden.
Jos olet lähiaikoina ostanut samanmerkkiset vaunut,kertoisitko ystävällisesti MISSÄ NIITÄ MYYDÄÄN?!
Kiitos kaunis!

Käy vauvatar.fi sivulla ja katso löytyykö sieltä apua. Siellä on iso valikoima vaunumerkkejä. Sähköpostilla kannattaa kysellä löytyykö uutta työntöosaa teidän vaunuihin. Sieltä ainakin saa hyvää ja nopeaa palvelua. Itse kyselin joskus sähköpostilla uutta työntöaisaa vaunuihin ja vastauksen sain muutaman tunnin sisällä. Eikä mennyt montaa päivää kun tuli uusi osa postissa.

Yhteistyössä