E
eka meni pilalle
Vieras
Ohjeet luin läpi... Ohjeissa suositellaan että käyttäis tuota ohjekirjassa olevaa taulukkoa missä lukee erityyppisiä leivonnaisia ja missä lämpötiloissa ym pitäis paistaa.
sokerikakku on vissiin ihan normi täytekakkupohja. siinä oli suositus kiertoilma 140astetta tai ylä+alalämpö 160-170astetta.
mutta joo minä siis olen nyt leipomassa mokkapaloja mutta en löytänyt sitä tuolta listasta vai voisko se olla tuo "kakkupohja vatkatusta taikinasta"?
ohjeessa lukee kanssa näin "jos et löydä oman reseptiisi sopivaa ohjearvoa sovella jokin lähes samanlaisen leivonnaisen tietoja".
mutta sopiiko kiertoilma mokkapalan valmistukseen? se kun on laitettu tuohon "kakkupohja vatkatusta taikinasta"...
eka kerran kun kokeilin noita mokkapaloja ja ne meni pilalle laitoin sillon ihan ku entiseen tapaan eli ylä+alalämpö 200astetta ja 15min.
sokerikakku on vissiin ihan normi täytekakkupohja. siinä oli suositus kiertoilma 140astetta tai ylä+alalämpö 160-170astetta.
mutta joo minä siis olen nyt leipomassa mokkapaloja mutta en löytänyt sitä tuolta listasta vai voisko se olla tuo "kakkupohja vatkatusta taikinasta"?
ohjeessa lukee kanssa näin "jos et löydä oman reseptiisi sopivaa ohjearvoa sovella jokin lähes samanlaisen leivonnaisen tietoja".
mutta sopiiko kiertoilma mokkapalan valmistukseen? se kun on laitettu tuohon "kakkupohja vatkatusta taikinasta"...
eka kerran kun kokeilin noita mokkapaloja ja ne meni pilalle laitoin sillon ihan ku entiseen tapaan eli ylä+alalämpö 200astetta ja 15min.