meille tulee viikonloppuna vieras ..

Hölmölän-iita

Aktiivinen jäsen
30.04.2005
2 294
0
36
Sellainen vajaa vuoden ikäinen koiranpentu... tulee käymään ja katsotaan josko jääkin meille asustamaan. Omistajalla ei riitä aikaa tälle mussukalle, ja minä sitten pirautin ,että jos kaikki menee Alman ja Oonan, kissojen kanssa hyvin, ja tietysti lasten kanssa niin saa jäädä meille, toki maksamme summan jonka hän koirasta pyytää. :heart:

hyvin paljon tämän näköinen , mutta ruskea tyttö.

http://personal.inet.fi/private/soleydan/suomi/magnuslotta.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Mitä rotua nuo olivat? Näyttivät vähän vehniksiltä mutta olivatko? Söpöjä joka tapauksessa ja toivotaan että yhteiselo sujuisi!

juu vehnäterrierejä , nuo kuvan karvaturrit =)

Kiitti =)

Mulla makaa jaloissa Nyyti-neiti, vehnäterrieri, ikää 8-v. Aivan ihana tapaus, tuli meille ollessaan 6-v, hoitoon aluksi ja jäi!

Mitä rotua nuo olivat? Näyttivät vähän vehniksiltä mutta olivatko? Söpöjä joka tapauksessa ja toivotaan että yhteiselo sujuisi!

Kiitti =)

Mulla makaa jaloissa Nyyti-neiti, vehnäterrieri, ikää 8-v. Aivan ihana tapaus, tuli meille ollessaan 6-v, hoitoon aluksi ja jäi!

oi :heart: :heart: Haukkuuko paljon ja muutenkin millainen luonne hänellä =) =)

Kiitti =)

oi :heart: :heart: Haukkuuko paljon ja muutenkin millainen luonne hänellä =) =)

Parempaa koiraa ei voisi toivoa. Lenkillä jos vastaan tulee koira joka haukkuu niin Nyytille tarvitsee vain sanoa että ei hauku niin ei sitten myös hauku. Todella harvoin haukkuu, joskus kun ovikello soi niin sitten ilmoittaa meille, jos vaikka emme olisi kuulleet...
:D

Todella ihana kaikin puolin, tottelee hyvin. Kotona rauhallinen, ulkona todella leikkisä, omassa pihassa juoksee pää kolmantena jalkana, luunsa perässä ulkona ryntäilee kuin mikäkin noutaja. Lenkillä ei vedä ja tottelee todella hyvin muutenkin.

Kakkapaikan kanssa varsinainen lady, paikan hakeminen kestää...kestää...Paikka pitää olla jossain risukossa, kukaan ei saa katsoa, neiti pyörii ja pyörii, etsien sopivaa paikkaa pyllistää. :laugh:

Siskollani on vuoden ikäinen vehnis, aika raisu tapaus, meidän neiti laittaa tuon vauvatyttösen hetkessä ojennukseen.

Toivottavasti teilla alkaisi sujua, rotu on ihana! Toki turkkia pitää trimmata ja huoltaa mutta ei siihen normaaliin huoltoon kulu kuin reilu tunti pesuineen. Kammata saa usein ettei tule takkuja..jos siis karva päässyt kasvamaan liikaa...

Yhteistyössä