meille tulee vieraita viideltä ja mies vaan makaa sohvalla ja tuijottaa urheilua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja penkkiurheilijan vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

penkkiurheilijan vaimo

Vieras
mä oon selästäni sairaslomalla enkä sais rehkiä ja huhkia.
vein matot jo itkun ja hammastenkiristyksen avulla ulos ja vielä pitäis imuroida, pestä vessa, pyyhkiä pölyt, pestä lattiat, käydä suihkussa ja laittautua ja kello on puoli neljä!!
en mä saa kaikkea yksin tehtyä ;( kyllä mä vessan voin pestä ja pölyjä pyyhkiä, mutta harmittaa kun miestä ei yhtään kiinnosta vaikka meillä olis paskaa lattioilla kun vieraat tulee. ei tarvii omaa kuvaansa lattiosita nähdä ja hirveää paniikkia ottaa, mutta tässä rupee tuleen vähän kiire!! olis ollu kiva ihan rauhassa laittaa paikat kuntoon.

eiköhän se riittäisi jos imuroit ja peset sen vessan... Ei kaiken tarvi olla tiptop siistiä kun vieraita tulee..
Ja pistä siltä ukoltas telkkari kiinni! Jos se suuttuu ja häipyy niin silloin sua ei harmita sen makaaminen niin paljon ja saat tappelusta syntyneen kiukan voimalla siivottua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko pakko tehdä nuo?? En mä tee kuin äkkiä järkkäilyt jos vieraita tulee, tosiaankaan rupea kunnolla siivoamaan

no ei kai pakkojenpakko, mutta sovittiin että tänään tehdään alustava joulusiivous niin saa kaks kärpästä yhdellä iskulla kun saa sitten vieraatkin vastaanottaa puhtaaseen kotiin...

kannattaisko sit ees itte tehdä niit hommia eikä istua koneella, ehtisit paljon paremmin ja eikait se mieskään ala siivoo jos se kattoo et no toikin istuu vaan koneella

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kannattaisko sit ees itte tehdä niit hommia eikä istua koneella, ehtisit paljon paremmin ja eikait se mieskään ala siivoo jos se kattoo et no toikin istuu vaan koneella

Samaa mieltä. Miten voi olla aikaa tulla tänne valittamaan? Mene sinne suihkuun edes, kun siivoaminen ei nyt ole sulle hyväksi. Mies haiskoon sohvalla.

Yhteistyössä