Vau, hienoa.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kivaa =) minä tapasin eilen kivoja kaveleita ja tänään on nimiäiset. :heart:
samat fiilikset täällä=(Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Voiku ois edes joku joka tulis käymään tai edes soittaisi mitä kuuluu... Elämä vain riitelyä miehen kanssa ja lapsen hoitamista.
No en mä ehkä laita.Alkuperäinen kirjoittaja H Armaa:Ihanaa. =) Laitatko säkin heistä sitten hämyisen kuvan tänne, jotta palstalaiset saavat yhdessä arvailla, keitä he ovat?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jeeee...meille taas vieraat ei mahdu
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:samat fiilikset täällä=(Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Voiku ois edes joku joka tulis käymään tai edes soittaisi mitä kuuluu... Elämä vain riitelyä miehen kanssa ja lapsen hoitamista.
ei mahdu ei, rautalankaa paikat täynä, iso rulla solumuovia, pakka kaupalla kankaita, trasseja, kiviä, paljetteja ympäri huushollia..Alkuperäinen kirjoittaja siis:Tä?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jeeee...meille taas vieraat ei mahdu
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jeeee...meille taas vieraat ei mahdu
tuossa ylempänä jo kerroin..Alkuperäinen kirjoittaja hä:Miten ei mahdu?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jeeee...meille taas vieraat ei mahdu
Miten te sitten itse mahdutte?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei mahdu ei, rautalankaa paikat täynä, iso rulla solumuovia, pakka kaupalla kankaita, trasseja, kiviä, paljetteja ympäri huushollia..Alkuperäinen kirjoittaja siis:Tä?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jeeee...meille taas vieraat ei mahdu
huonosti...Alkuperäinen kirjoittaja siis:Miten te sitten itse mahdutte?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei mahdu ei, rautalankaa paikat täynä, iso rulla solumuovia, pakka kaupalla kankaita, trasseja, kiviä, paljetteja ympäri huushollia..Alkuperäinen kirjoittaja siis:Tä?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jeeee...meille taas vieraat ei mahdu