Meille tulee tänään samanlainen seinä olohuoneseen:)+ missä ovet terassille samalla tavalla näkyy tilli, hienosti jo

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="Vau";26738912]Tosi hieno! Onko tilassa takkaa? (sopisi niiin tyyliin!)[/QUOTE]

Juu on takka:) takasta kans tulee sellainen vanhanaikainen. Eli mä rakastan jo miltä näyttää, varma kun kalustteet tulee niin tulee hieno:)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="aha";26738920]Joo varmaan tulee hieno. Laita kuva kun on valmis. Kuka tekee, onko virolaioset remonttimiehet vai oma ukkosiko?[/QUOTE]

ei, eri firmoista suomalaisia
 
Venakko Milanna
mies osaa nää kaikki itte, mutta ei ole aika touhua kotona ja tänään sillä vapaa päivää. Kohta mennään ravintolaan hänen kaa, ensiks syömään ja sitten katotaan mitä kiva tehdään:D
 
vg
Ihan oikeesti, aikuiset(?) ihmiset, mikä teitä vaivaa??? Jos ei ole muuta kuin rumaa sanottavaa, kannattaa olla hiljaa.

Milanna, pääasia että olet itse tyytyväinen, hienolta näyttää ainakin kuvassa. Ja laita pliis sitä energiaa tännekin, mun piti maalata yksi seinä kuukausi sitten, ja edelleen odottaa tekijäänsä :D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="aha";26738951]Veikkaan että baila baila..[/QUOTE]

en jaksa, mutta ei siitä ikinä voi tietä, meillä yks toinen sunnitelma:) katsotaan, tunnin päästä jo pakko mennä
 
Venakko Milanna
Ihan oikeesti, aikuiset(?) ihmiset, mikä teitä vaivaa??? Jos ei ole muuta kuin rumaa sanottavaa, kannattaa olla hiljaa.

Milanna, pääasia että olet itse tyytyväinen, hienolta näyttää ainakin kuvassa. Ja laita pliis sitä energiaa tännekin, mun piti maalata yksi seinä kuukausi sitten, ja edelleen odottaa tekijäänsä :D
Mulla energia oikeasti löytyy, kun aloitan jotain tehdä, eli kun touhun esimerkiks tunnin verran, niin energia tulee ja paljon:D susoittelen vaan raasti aloita jotain, sitten näet että se vaan yhtäkkiä tulee. Vielä auttaa jos vaikka ulos menet hetkeks, tulet ja aloitat:) näin vaan onnistu
 
"vieras"
Ostaisit oikeata antiikkia, jos tykkäät vanhasta. Kaikki "uusvanha" on todella teennäistä ja rumaa. Sulla oli muuten ennen hyvä sisustusmaku, ostit laadukkaita designklassikoita, mutta et osannut yhdistellä niitä.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26739003]No eiköhän jokaisella olisi energiaa hieman tavallista enemmän jos ei sitä joutuisi tuhlaamaan 40h viikossa töissä.[/QUOTE]

mä tuhlaan vielä enemmän töihin, 2 verkkokauppa tehdään ja 1 iso projeeksti, eli mun 3työ. Nyt etsin vielä 800-1000m vuokra liiketilan siis
 
vg
[QUOTE="vieras";26739003]No eiköhän jokaisella olisi energiaa hieman tavallista enemmän jos ei sitä joutuisi tuhlaamaan 40h viikossa töissä.[/QUOTE]

Mulla on toisinpäin, saan enemmän aikaan kun on muutakin tekemistä. Nyt lomalla on ihan vetelä olo ja kaikki hommat roikkuu...
 

Yhteistyössä