Meille siis oikeasti asennetaan mikrosiru - minä en halua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Schwab oli jossain tekstissä myös sanonut että Kiina tulee ottamaan vallan, ja se muistaakseni Venäjän kanssa pistää pois päiviltä 200 miljoonaa länsimaan kansalaista, koska täällä on liikaa individualismia rokotteiden ja muun armeijamaisen kurin suhteen.
Sit kaikille mikrosirua jne.
 
vierailija
Aloittajalle. Kyllä ihmisen siruttamisesta on ollut juttua ei se mikään salaisuus ole. Rokotuksissa sitä et saa mutta siru voidaan ampua peukalon ja etusormen väliin ihan erityisellä asettimella. Jos löydän artikkelin laitan lisätietoa.
 
Luulin tämän olevan puppua, mutta tottahan tämäkin sittenkin oli! Köaus itse tässä kertoo mitä tuleman putää. En minä halua mitään mikrosirua itseeni!!!! Enkä mitään robottipartneria!
Mitä siis tehdä?
Miksi tästä ei puhuta uutisissa, miksi kukaan ei vastusta?

Niin, miksi ihmeessä emme usko pastori Oyakhilomen kuukausittaisia hourailuja?

Näin "luotettavaa lähdetietoa" ap:lle tarjoava tiimi itse kuvailee toimintaansa:
Suomen Rapsodia-tiimi suomentaa pääasiallisesti nigerialaisen pastori Chris Oyakhilomen opetuksia. Suomennamme joka kuukausi ilmestyvän Pastori Chrisin kirjoittaman päivän sana -kirjan nimeltä Rapsodia Todellisuuksista. Tämä kirja on kasvanut vuosien varrella jo kaikkein suurimmaksi kristittyjen yhteistyöprojektiksi ylittäessään seurakuntarajoja kaikkialla ympäri maailmaa. Rapsodia Todellisuuksista -kirjaa on painettu ja jaettu viimeisten 20 vuoden aikana jo huikeat 4 miljardia kappaletta ja sitä käännetään nykyään joka kuukausi yli 3000 eri kielelle


Pastorin lisäksi ihailtavaksi kelpaa myös toki Venäjä.... Nato-lipun polttaminen on uroteko!
 

Yhteistyössä