Meille on peseytynyt lorvikatarri ja se täytyis nyt jaakata pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Jostain syystä tapetit ei pojan huoneen seiniltä irtoa, kämppä ei siistiydy, ruoka ei valmistu eikä mulle edes liikene vaatteita yövaatteiden tilalle. Pirun lorvikatarri kun just nyt ei sais (eikä kyllä koskaan) häiritä mun päiviä.

Kaikki jumii. Seinistä pitäis raapia tapetit pois (ja on muuten tiukassa), sitten pitäis marssia rautakauppaan ostamaan pakkelia, tasata seinät jonka jälkeen maalata. Ja vasta sitten pääsen rappusia laittamaan. Ja vasta sitten voidaan laittaa tää kämppä myyntiin. Ja vasta sitten alkaa kilpailuttamaan talopaketteja. Ja vasta sitten..... jep, eli ne pirun tapetit pitäis irrottaa |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Jostain syystä tapetit ei pojan huoneen seiniltä irtoa,
...
Minäkin aikani odottelin että tippuisi mutta paskanmarjat. Piti sitten itse tehdä asialle jotain.

Tee ihan tavallisesta tapettiliisteristä velli jonka levität tapetin päälle joko isolla siveltimellä tai telalla. Homma on sotkuista joten suojaa lattia.
Anna tapettien muhia vartin verran ja raapaise ne alas seinältä jollain lastalla.
Ennen tuota listeröintiä poista tapetista pintakerros käsin mahdollisimman pitkälle jotta liisterin kosteus pääsee imahtamaan läpi koko tapetin.

Alkuperäinen kirjoittaja hihih:
ihana sana: "jaakata" - ootko Hämeestä? :laugh:

Porilaiselta äidiltä jäänyt :D .

Tosta tapetista: Jostain syystä se lähtee aivan mielettömän pienissä paloissa. Ja ensin päälitapetti, sitten pohjatapetti. Oon kastellut just liisterivedellä ja välillä pelkällä vedellä, käyttänyt sumutepulloa tai rättiä, rapsuttanut... siis ihan kaikkea koittanut. Ja irrottanut semmoisia tulitikkuaskin kokoisia paloja :headwall: :headwall:

Yhteistyössä