Meille ei IKINÄ osteta trampoliinia...

...tai ainakaan kun lapset on pieniä!
:kieh:
oltiin tänään miehen siskolla ja sinne pystytettiin trampoliini. Lapset oli AIVAN päättömiä. Hyppi ja juoksi menemään siinä, eikä pelänny ollenkaan! KAMALA vahtiminen koko ajan, kun ei ollut edes verkkoja!

möö
Ei meillekään ! Onneksi puolen kilometrin päässä on tuollainen, viime kesänä vierailtiin useasti juuri sen ajan jaksoin valvoa touhua. Omassa pihassa tuo olisi niin tapaturmaherkkä, että ei kiitos

Meille varmaan voitais ostaa trapoliini, muit ekaks pitäis tasoittaa tuota pihaa vähän. Meidän talo on siis rinteessä ja viettää terassia lukuunottamatta loivasti. Ei tuohon trampoliinia voi laittaa, ennen kuin pihaa täyttäisi sen alta. Ja tietty pitäis olla turvaverkkokin. Niin ja musta noille isommillekin lapsille olis kiva olla jotain tekemistä pihassa, siksi trampoliinia harkitsen. Vielä pitäisi ylipuhua mies.

Mä olen kanssa päättänyt ettei meille tule trampoliinia.Anoppi on tosin päättänyt että meille tulee kun hän haluaa pojanpojalleen sellaisen ostaa.Olin päättänyt ettei meille tule myöskään mönkijää mutta anoppi oli senkin päättänyt että tulee ja osti sellaisen joululahjaksi pikku-ukolle.Onneksi toi ei ole kauhean kiinnostunnut sillä ajelemaan.aattona kokeili kerran ja sen jälkeen se on saannut olla ihan rauhassa tuolla autotallissa =).
Mä olen kyllä päättänyt että vaikka anoppi sellaisen trampoliinin meille raahais saa sekin mennä tonne autotallin nurkkaan.Raivostuttaa kun ei anoppi yhtään kuuntele mitä sille sanoo.

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Kuka täysjärkinen niitä päästää pomppimaan ilman verkkoa? Ja useamman kerralla?!
Samaa ihmettelen.
Niihin on turvaverkot ihan syystä, ja jos sitä ei huvita hommata/asentaa, niin saa syyttää vain itseään, jos ja kun jotain käy...

Autossakin on turvavyöt, mutta eihän niidenkään käyttöä kukaan ehdi koko aikaa valvoa..

Ei tuu meillekkään. Anopilla saa halutessaan pomppia, siinä jo tarpeeks vahtimista. Onhan tramppa ihan kiva vekotin, mutta en vaan näe tarvetta sellasta meille hankittavaks.
Tuttavan pihaan sellainen ostettiin kun poika (4v) niin nätisti pyysi. Alle viikossa kolo itsensä niin että käveleminen sattui. Onneksi ei mitään pahempaa käynyt.

en mäkään
en aio ostaa,kun tässä muutama vuos takaperin sattui tuttavapiirissä ikävä juttu,nuori oli hyppinyt ja pudonnut niskat edellä maahan ja kuoli saamiinsa vammoihin...

hmm
Hyppiikö niillä joku oikeasti? Melkein joka pihalla sellainen on, mutta noin kaksi kertaa olen nähnyt sellaisen käytössä.

Vähänkö nauratti kun joskus selasin Google Mapsia tai vastaavaa ja uudenaikaisissa omakotitalo/erillistalokylissä melkein jokaisella pihalla oli vaaleansininen ympyrä. :D

sarah
Me ollaan mietitty sitä trampoliinia, mutta todellakin pitkään mietitty kun se on kuitenkin aika vaarallinen.
Pomppulinna olisi todellakin aika mukava kapistus pihalle kesällä. Pitääpäs alkaa selailemaan tarjontaa

Alkuperäinen kirjoittaja sarah:
Me ollaan mietitty sitä trampoliinia, mutta todellakin pitkään mietitty kun se on kuitenkin aika vaarallinen.
Pomppulinna olisi todellakin aika mukava kapistus pihalle kesällä. Pitääpäs alkaa selailemaan tarjontaa

http://pomppumaa.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=9068

meillä on toi ja aivan mahtava, muksut tykkää tosi paljon :)

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Kuka täysjärkinen niitä päästää pomppimaan ilman verkkoa? Ja useamman kerralla?!
Meidän naapuri:/ , ja meidän lasten on vaikea ymmärtää mikseivät saa olla siellä hyppelemässä vaikka kuinka olen selittänyt. "Kun muutkin saa, ei kenenkään muun äiti ole noin tarkka"; kuuluu aina vastaus.

Kohta on taas se aika kun lapset ei saa mennä naapuriin ollenkaan, trampoliini on esillä ja totteleminen niin vaikeaa.

Niin joo, sä kysyitkin täysjärkistä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja sarah:

http://pomppumaa.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=9068

meillä on toi ja aivan mahtava, muksut tykkää tosi paljon :)
tuo pomppulinna näyttää kivalle :) varmasti lapsetkin tykkäis!

No juu, ei tule meillekään -> en jaksa valvoa jatkuvasti sitä hommaa! :wave: Joku siinä pitäisi kuitenkin olla jatkuvasti vieressä seuraamassa sitä hommaa, ei vajaa 5 ja vajaa 8 osaa vielä vuoroja jakaa ja tappelu tulisi jne jne :headwall: Että ihan oman mielenrauhan vuoksi sitä ei tule :D Tietty jos olisi niin piittaamaton että antaisi niidne keskenään siellä hyppiä... :whistle:

Keittiönoita
Mä voisin hankkia trampoliinia, jos vielä olisi lapset sen ikäsiä. Junnu kiipesi sujuvasti 2,5 veenä viiden metrin korkeuteen mäntyyn, kun selkäni hetkeksi käänsin. Eli helpommalla ehkä pääsisi, jos tarvitsisi vahtia vain sitä trampoliinia :D

nimetön
Ettekö te ymmärrä tai tiedä, että tramboliinissä on olemassa turvaverkko. Meillä mummolassa on aina lapset hyppineet heti, kun ovat pysyneet pystyssä tai oppineet yleensäkään kävelemään ja hauskaa on ollut lapsilla niinkuin katsojilla. Turvaverrkko suojaa lapsia putoamasta. Nytkin hyppii yhtäaikaa 4 ja 2 vuotias sulassa sovussa. Voi touhuta ihan muita hommia pihalla, kun laittaa turvaverkon vetoketjun kiinni, ovat tallessa, kun ei vain unohda lapsia sinne.

xx
Tuo pomppulinna alkaa kohta oleen meidän lapsille jo liian pieni.. Trampoliinia meille on kovasti toivottu, mutta vielä ei oo ostettu. Ja naapurissa hyppii omallaan viimekesänä ripille päässyt tyttökin kavereidensa kanssa.. :) Ja ilman verkko tietty.. :(

jadal
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Meillekään ei tule sitä kapistusta ikinä.
Miehen kaveri makaa sairaalassa kolmatta vuotta halvaantuneena sen kapistuksen takia, joten ei kiitos.
Kauheeta. :( Mitä kävi?
alkoi tekemään volttia, ja putosikin niskoilleen. ei siinä olis mitkään turvaverkot auttaneet.

Yhteistyössä