Meilläpäs olisi nyt aika siistiä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
jos joku vielä viitsisi pestä nuo ikkunat sisäpuolelta edes =) niissä näkyy selvästi aina kenen sormenjäljistä on kyse: alimmat on pikkujäbän, vähän ylempää löytyy tytön jäljet ja siitä ylemmistä voi syyttää noita isoja poikia =)

Kyllä täällä saasteiden ja tuon ison tien varressa likaantuu ikkunat ulkopuolelta tosi nopeasti ja jos pitää tuuletusikkunaa auki, niin se välikin on sellaisessa mustassa mönjässä aika pian :x ikkunoiden pellitkin on tosi saastaiset jo heti pesun jälkeenkin....

Me siis siivottiin sen kunniaksi, kun ukkeli lähti pariksi päiväksi veke, kaikki pyykitkin on pesty =) nurtsi leikattu ....ollaan kerrankin oltu ahkerana koko porukka =)

Meillä on ihan kaaos, ei olla siivottu koko viikonloppuna, ja se näkyy. Kahvikuppeja joka puolella, ja vaatetta. Sohvalla on tyyny ja peitto kun katsottiin telkkua illalla, ja keittiö pursuaa tiskejä :o Meidän ikkunat ovat täynnä kissojen nenänjälkiä, en tajua miksi se kirsu pitää tunkea kiinni siihen ikkunaan :headwall: Onneksi on ikkunanpesusuihketta, helppo pyyhkäistä silloin tällöin pois ne jäljet.

Toimiskohan sama homma täälläkin päin.. Sais siivottua ihan kutkulleen, luulen, että innostus oikein kasvaa :D
Järki lähtee nuiden ikkunoiden ulkopintojen kanssa. Näyttää todella kaamealle :x On nimittäin niin veemäiset aukaista ja on kaksi ikkunaa joissa pitää olla kaksi pesemässä. Toinen pitää kiinni ikkunaa keskeltä ettei se pääse putoamaan.. Joku viksu mies insinööri taas ollut asialla..

Pesin YHDEN ikkunan tänään...huomenna saatan pestä toisen. Isäntä leikkasi ruohon ja vaihdettiin puhtaat lakanat vuoteeseen. Nyt taidan mennä haravoimaan pihan ja laittaa lyhtyyn kynttilät...Tiskata pitäisi TAAS. Onneksi lapset raivasivat huoneensa.

Sain siivottua, keittelin puolukkahillot ja mehustin osan..Kävin pottupellolla muutaman rivin tyhjentämässä ja nyt mietin ajanko ton nurtsin tänään vaiko tiistaina kun on vapaapäivä(ellen mene kaverin avuksi vapaaehtoistyöhön kokkaamaan)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
kuinkas painonvartijoissa on lähtenyt sujuun? itsellä kolmas viikko ja -2kg vaan, motivaatio kateissa :(

Minulla on kaikenkaikkian lähtenyt 7kg suurimmasta painosta tuon pojan jälkeen ja painonvartijoissa jotain 3kg tuosta, minulla tulee jo 4 viikkoa siellä täyteen, mutta olen langennut aina silloin tällöin - yleensä viikonloppuisin :/ :/ :/

Mutta pääasia että menee alaspäin, vaikka sitten hitaasti - haluaisin ostaa ihania vaatteita itselleni, jotain mokkableisereitä yms. :p :p :p mutta en suostu ostamaan isompaa kuin 40, joten vielä pitää odottaa =)

Motivaatio on minullakin aina välillä hukassa, mutta jospa se tästä ...

Tsemppiä hirmusti. Mä nykyisin herkuttelen subwayn leivillä, 5p menee ja on hyvää :p
Tuntuu vaan iltasin tulevan hirveä makeanhimo..ja sillon menee kaikki mitä löytyy :/

Mikonkadulla on muistaakseni Vainopartion ravintola, pitäisikö joskus mennä kokeilemaan herkuttelua sinne, kun kebabit - pisteidesi kannalta varmaan ihan hyvä juttu - jäi väliin?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mikonkadulla on muistaakseni Vainopartion ravintola, pitäisikö joskus mennä kokeilemaan herkuttelua sinne, kun kebabit - pisteidesi kannalta varmaan ihan hyvä juttu - jäi väliin?

=) Juupas.

Poikaa äsken anelin hakemaan pitakebabia tuosta asemalta :p :p :p päädyimme sitten siihen, että on nyt hakemassa salmiakkisuklaata ja jätskiä :p :p :p

Pitäisi jotain keksiä näille viikonlopuille, ettei aina kävisi näin - laihtuminen nopeutuisi huomattavasti =)

Yhteistyössä