No meillä lapset on nälkäisiä ainoastaan koulupäivän jälkeen, kun usein koulussa on niin pahaa ruokaa, ettei ole maistunut. Kotona ruoka maistuu ja syövät sen mukaan, ettei hillitöntä nälkää ehdi tulla. Hyvähän se on, jos kelle kouluruoka maistuu, TOSIN mielestäni se kertoo kyllä jotain kotiruuan tasostakin. (Tarkoitan sitä, että kotiruokaan tottuneille koulun einesmössöt voivat olla ei-niin-houkuttelevia.)ei ihme että lapset menee nälkäisinä kouluun/tarhaan JOKA MAANANTAI kun kotona ollaan viikonloput nälässä. Maanantaisin menee eniten ruokaa.
Mun lapset ei juuri syö koulussa koska koulun ruuat ovat kuulemma pahoja. Sen verran syövät siellä, että pärjäävät.ei ihme että lapset menee nälkäisinä kouluun/tarhaan JOKA MAANANTAI kun kotona ollaan viikonloput nälässä. Maanantaisin menee eniten ruokaa.
Se, että on kaks kertaa päiväs lämmin ruoka ei tarkoota sitä, että syödään koko aika.En oo koskaan tajunnut miks pitäs olla kaksi lämmintä ruokaa päivässä. Ei koko aika oo pakko syödä.
Kyllä mä mielellään sen 3-4 kertaa päivässä söisin. Aamupala voi jäädä välistä jos on kiire, mutta lounasaikaan on jo kauhee nälkä. Samoten päivällisaikaan. Se on helpoin hoitaa sitte ihan ruualla, ku alkaa miettimään jotain leipää, raejuustoa, kasviksia ymsyms.En oo koskaan tajunnut miks pitäs olla kaksi lämmintä ruokaa päivässä. Ei koko aika oo pakko syödä.
Joo tiedän kyllä, mutta minusta se tuntuisi siltä että on koko ajan ruoka.Se, että on kaks kertaa päiväs lämmin ruoka ei tarkoota sitä, että syödään koko aika.
Mä syön kolme kertaa päivässä. Kaksi niistä on usein lämmin ruoka, lounas ei aina, mutta päivällinen/illallinen on aina lämmin. monta kertaa päivässä sä syöt?Joo tiedän kyllä, mutta minusta se tuntuisi siltä että on koko ajan ruoka.
En oo oikeestaan kyllä laskenut. Syön kun on nälkä ja sitten päivällisen tietysti syön, oli nälkä tai ei.Mä syön kolme kertaa päivässä. Kaksi niistä on usein lämmin ruoka, lounas ei aina, mutta päivällinen/illallinen on aina lämmin. monta kertaa päivässä sä syöt?
ei ihme että lapset menee nälkäisinä kouluun/tarhaan JOKA MAANANTAI kun kotona ollaan viikonloput nälässä. Maanantaisin menee eniten ruokaa.[
Totta tämäkin!
Moni perhe antaa lapselle rahaa että mene mäkkärille tai vastavaan syömään kun ei viitsitä ruokaa tehdä.
Monelle aikuiselle kun se oma napa on viikonloppuna tärkein, pitää päästä juhlimaan ja sit käristään krapulasta eikä jakseta niitä lapsia hoitaa.
Aika yhteiselle ruokailulle löytyy kun vain haluaa.
Niin että yhden lämpimän ruoan syömisen syynä on joko mäkkäri tai vanhempien krapula. Jep jep.Totta tämäkin!
Moni perhe antaa lapselle rahaa että mene mäkkärille tai vastavaan syömään kun ei viitsitä ruokaa tehdä.
Monelle aikuiselle kun se oma napa on viikonloppuna tärkein, pitää päästä juhlimaan ja sit käristään krapulasta eikä jakseta niitä lapsia hoitaa.
Aika yhteiselle ruokailulle löytyy kun vain haluaa.