Juu viikolla herätään jo kuudelta ja aina sunnuntaina mennään heti jo kuuden jälkeen nukkumaan...tasottuu sitten viikonlopun univelat =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla aamulla aikanen herätys vai?
Me syödään ihan kohta päivällinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Joo ja kello vasta puol viis =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Juu viikolla herätään jo kuudelta ja aina sunnuntaina mennään heti jo kuuden jälkeen nukkumaan...tasottuu sitten viikonlopun univelat =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla aamulla aikanen herätys vai?
Viikolla käydään 8 jälkeen nukkumaan =)
Voisitko pliis säästää nää jutut toiseen osioon, ei ihan viitsis täällä lukea teidän poskiin ottamisesta. Kiitos ja moi.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:meillä välipalaa, banaania poskessa kaikilla paitsi miehellä
Koko perhe, minä ja 5-v poitsu ja ainiin matikainenkin =)Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Juu viikolla herätään jo kuudelta ja aina sunnuntaina mennään heti jo kuuden jälkeen nukkumaan...tasottuu sitten viikonlopun univelat =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla aamulla aikanen herätys vai?
Viikolla käydään 8 jälkeen nukkumaan =)
6 nukkumaan,koko perhe vai? lasten iät?
ja minne osioon suosittelet?? banaanin syönnin? kiristääkö trikoota ? löysää vähä ja ota banaani *tarjoo*Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:Voisitko pliis säästää nää jutut toiseen osioon, ei ihan viitsis täällä lukea teidän poskiin ottamisesta. Kiitos ja moi.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:meillä välipalaa, banaania poskessa kaikilla paitsi miehellä
siis tä??Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Meilla ollaan jo younilla :wave:
Mitä outoa tässä on ??? Mun mielestä se on outoa että kukutaan yömyöhään asti....tekemäti mitään järkevää!!!Alkuperäinen kirjoittaja onko teille elämää:lainkaan? ark. 8 Sun. 6 nukkumaan.Ei oikein hyvältä kuulosta.Milloin te ehditte elämään? outo perhe sori.
on munki mielestä outoo jos klo:18 menee koko perhe jo nukkumaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Mitä outoa tässä on ??? Mun mielestä se on outoa että kukutaan yömyöhään asti....tekemäti mitään järkevää!!!Alkuperäinen kirjoittaja onko teille elämää:lainkaan? ark. 8 Sun. 6 nukkumaan.Ei oikein hyvältä kuulosta.Milloin te ehditte elämään? outo perhe sori.
Me menemme ajoissa nukkumaan...se on ihanaa kun ei väsytä aamulla kuudelta kun kello pirahtaa =)
niin kun aikaeroa on +6 hAlkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:siis tä??Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Meilla ollaan jo younilla :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Mitä outoa tässä on ??? Mun mielestä se on outoa että kukutaan yömyöhään asti....tekemäti mitään järkevää!!!Alkuperäinen kirjoittaja onko teille elämää:lainkaan? ark. 8 Sun. 6 nukkumaan.Ei oikein hyvältä kuulosta.Milloin te ehditte elämään? outo perhe sori.
Me menemme ajoissa nukkumaan...se on ihanaa kun ei väsytä aamulla kuudelta kun kello pirahtaa =)
Outo ja outo!? Pidämme nukkumisesta...onko siinä jotain pahaa?Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Mitä outoa tässä on ??? Mun mielestä se on outoa että kukutaan yömyöhään asti....tekemäti mitään järkevää!!!Alkuperäinen kirjoittaja onko teille elämää:lainkaan? ark. 8 Sun. 6 nukkumaan.Ei oikein hyvältä kuulosta.Milloin te ehditte elämään? outo perhe sori.
On se outoa sinun ajatusmaailma nukkumaan menosta.18.00 illalla maate.Vink vink.Ei oikein ole äidin vintti ok.Mä en edes ajattele mennä maate 18 enkä muksujakaan vaikka 3 ja 4v eikä ukkoakaan.Herätys 06.00.Vielä saa tulla vaikka vieraita.Sinä varmaan kaikille kertonut ei kylään illalla ,ihmettelee varmaan kaikki sinua.Niin täälläkin moni.
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Outo ja outo!? Pidämme nukkumisesta...onko siinä jotain pahaa?Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Mitä outoa tässä on ??? Mun mielestä se on outoa että kukutaan yömyöhään asti....tekemäti mitään järkevää!!!Alkuperäinen kirjoittaja onko teille elämää:lainkaan? ark. 8 Sun. 6 nukkumaan.Ei oikein hyvältä kuulosta.Milloin te ehditte elämään? outo perhe sori.
On se outoa sinun ajatusmaailma nukkumaan menosta.18.00 illalla maate.Vink vink.Ei oikein ole äidin vintti ok.Mä en edes ajattele mennä maate 18 enkä muksujakaan vaikka 3 ja 4v eikä ukkoakaan.Herätys 06.00.Vielä saa tulla vaikka vieraita.Sinä varmaan kaikille kertonut ei kylään illalla ,ihmettelee varmaan kaikki sinua.Niin täälläkin moni.
On ihanaa aamulla herätä pirteänä =)
Ja vain sunnuntaisin menemme kuuden jälkeen koska viikonloppuna valvomme pidempään =)
Ps. Ei mun vintissä mikään viiraa =)
Viikolla mennän kahdeksan jälkeen ja herätys klo 6Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Outo ja outo!? Pidämme nukkumisesta...onko siinä jotain pahaa?Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä:Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:Mitä outoa tässä on ??? Mun mielestä se on outoa että kukutaan yömyöhään asti....tekemäti mitään järkevää!!!Alkuperäinen kirjoittaja onko teille elämää:lainkaan? ark. 8 Sun. 6 nukkumaan.Ei oikein hyvältä kuulosta.Milloin te ehditte elämään? outo perhe sori.
On ihanaa aamulla herätä pirteänä =)
Ja vain sunnuntaisin menemme kuuden jälkeen koska viikonloppuna valvomme pidempään =)
Ps. Ei mun vintissä mikään viiraa =)
mihin aikaan menete vkl maate? entä herätys?