Meillä on yksi bitcoin!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies huomasi, että hänellä on jossain virtuaalilompakossa hiukan yli yksi bitcoin! Joskus pelasi jotain peliä, jossa pystyis maksamaan ja bitcoineilla ja oli sitten vaihtanut pienen määrän rahaa bitcoineiksi. Mutta nyt tuon yhden bitcoinin arvo on 40 000 euroa! Kannattaiskohan myydä?
 
vierailija
Tossa torilla mulle tuli kauppaamaan yksi mies sellaisia oikeita, hienoja bitcoineja. Kultaisia. Sellaisia mitä näkee joskus kuvissa. 10 000 euroa kappale. Niistähän sais 40 000 euroa, mutta missä niitä ees vois myydä?

Harmi kun ei oo rikas, ois muuten helppoa tulla sikarikkaaksi.
 
vierailija
Mä olen ehkä tyhmä, mutta mitä noilla bitcoinseilla edes tekee? Mikä niistä tekee noin arvokkaita?
Bitcoinista tekee arvokkaan spekulaatio. Ei niillä mitään oikeaa järkevää käyttökohdetta ole eikä tule. Bitcoinin käyttäminen maksamiseen on niin marginaalista, että se ihan tyhjän kanssa. Lähinnä tehokas propaganda-ase, jolla luodaan mielikuvaa bitcoinista muunakin kuin vedonlyöntikohteena. Joskus tulevaisuudessa lohkoketjutekniikka voi ehkä ollakin taustalla uuden oikean rahan kehityksessä, mutta se raha ei ole bitcoin eikä mikään muukaan tällä hetkellä olemassa olevista virtuaalivaluutoista.
 
vierailija
Ai kuka näihin sijoittaa?
No yhä useampi tavis ainakin.

https://millahelenius.fi/bitcoin-kokemuksia/
Täällä blogissa esimerkiksi yksi kiinnostava "perheenäidin Bitcoin -tarina".
Lopusta löytyy hyvät ohjeet ja ale-linkki Coinmotioniin. Sieltä voi ostaa ihan pienelläkin summalla Bitcoineja ja muutamia muitakin kryptovaluuttoja. Olen kokeillut ja toimii ok!
Onko joku saanut joskus alennusta Nordeasta tai Säästöpankista kun kaveri on suositellut? Ai ei ole vai? Johtuisiko siitä, että ne ovat vakavasti otettavia rahoituslaitoksia. Mua sattuu sieluun joka kerran kun sijoittaminen yhdistetään verkostomarkkinointiin. Siinä on sadan prosentin todennäköisyys sille, että täkyyn ei kannata tarttua, mutta silti moni tarttuu. Voihan hedelmäpelissäkin voittaa kun vaan malttaa pelata tarpeeksi kauan.
 

Yhteistyössä