meillä on nyt kk ajan käynyt siivoojat, eli 3krt. ja en käsitä miten ollaan tultu toimeen ennen ilman heitä!!!

• Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
ev
siis koko arki on mennyt uusiksi, koko asunto kaikkineen pysyy jotenkin paremmassa kunnossa. kyllä me edelleen joudumme imuroimaan (meillä on koiria joten karvaa AINA) mutta keittiöhommat, pyykit ym ei enää tunnu niin ylivoimaiselle koska joku muu hoitaa yhden osan kotihoidosta eikä meidän enää tarvitse asiaa miettiä. meillä oli ennen su siivouspäivä ja lauantait meni mulla siihen kun otti päähän kodin likaisuus, karvat ja seuraavan päivän kamala duuni saada kämppä kuntoon.

nyt on koti siisti, kaikki menee jotenkin helpommin, kokoajan ei päässä soi laulu "pitäis siivota"

tää on ihanaaaaaa!!!!! :) en ihmettele enää yhtään että kotisiivous on nykyään niin haluttua ja yleistä.

kyllä
Uskon, että on ihanaa. Minä etsin myös hyvää siivoojaa tänne meille. Meillä 2 lasta (kohta 3 ) ja koira ja iso talo. Sitten kun löytyy luotettava siivooja niin ainakin kaksi kertaa kuussa tulisi sitten siivoamaan. Ehkä sitten paikat pysyy kunnossa. Nyt siivoan suunnilleen päivittäin kun ahdistaa...koko ajan pientä siivottavaa :(

"a.p"
Mahtavaa kuultavaa näin tulevan kotisiivoojan näkökulmasta :)
no kiva. :) pidän teidän työtä kyllä todella arvossa! omille siivoojillemme ekalla kerralla näytin espresso keittimen käytön sun muut että saavat siivouksen lomassa tai päätteeksi keittää kahvit tai teetä jos haluavat. mitä olisit itse ajatellut moisesta? mä vaan mietin kun ne meidän siivoojat oli jotenkin vaikeena siitä...

"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23498099:
Uskon, että on ihanaa. Minä etsin myös hyvää siivoojaa tänne meille. Meillä 2 lasta (kohta 3 ) ja koira ja iso talo. Sitten kun löytyy luotettava siivooja niin ainakin kaksi kertaa kuussa tulisi sitten siivoamaan. Ehkä sitten paikat pysyy kunnossa. Nyt siivoan suunnilleen päivittäin kun ahdistaa...koko ajan pientä siivottavaa :(
koklaa sellainen kun kotirinki. niillä on mielettömät palvelut. meillä käydään 3krt/kk, eli n. 10pvän välein. 1krt on ns tehosiivous, sellainen suursiivous!!! sitten on 1 kevyt siivous eli perus viikko siivousta ilman lattioiden pesua ja sit 1krt oli joku perussuuvous johon taas kuuluu hieman kattavampi siivous lattianpesuineen. SUOSITTELEN!!!!! ja heillä on kiintee kk hinta. meillä 110m2 ja toi satsi on 398€ ja siitä 60% pois. omaa maksettavaa jää tosi vähän.

[QUOTE="a.p";23498113]no kiva. :) pidän teidän työtä kyllä todella arvossa! omille siivoojillemme ekalla kerralla näytin espresso keittimen käytön sun muut että saavat siivouksen lomassa tai päätteeksi keittää kahvit tai teetä jos haluavat. mitä olisit itse ajatellut moisesta? mä vaan mietin kun ne meidän siivoojat oli jotenkin vaikeena siitä...[/QUOTE]

Ei kai siinä mitään. Anoppini kahvittaa siivoojansa joka kerta.

"a.p"
[QUOTE="a.p";23498133]koklaa sellainen kun kotirinki. niillä on mielettömät palvelut. meillä käydään 3krt/kk, eli n. 10pvän välein. 1krt on ns tehosiivous, sellainen suursiivous!!! sitten on 1 kevyt siivous eli perus viikko siivousta ilman lattioiden pesua ja sit 1krt oli joku perussuuvous johon taas kuuluu hieman kattavampi siivous lattianpesuineen. SUOSITTELEN!!!!! ja heillä on kiintee kk hinta. meillä 110m2 ja toi satsi on 398€ ja siitä 60% pois. omaa maksettavaa jää tosi vähän.[/QUOTE]

lisään vielä että eka siivous on aloitussiivous jossa ne nuohoaa koko asunnon kattoja myöden, kaappien päältä, seinät, lattialistat siis ihan kaiken paitsi kaappien sisältä. se oli aikas wow siivous kun tulin töistä kotiin.

mä en itse koskaan siivoo tuollaisia paikkoja kotoa...

"a.p"
[QUOTE="vieras";23498168]No meillä suurin hävitys tulee lasten leluista että pienin työ se lattioiden luuttuaminen, tekee ilokseen kun saa lelut ensin jaloista pois...[/QUOTE]

onnea jos teillä noin. meillä just toisinpäin. ollaan vuosia tuskasteltu et pitäisi ottaa siivoojat kun ei vaan ehdi eikä jaksa itse siivota. meillä on miltei joka päivä lasten harrastuksiin kuskaamista, töiden jälkeen koirien lenkitystä, ruuan laittoa ym ym... on niin paljon muita kotihommia että luuttuaminen, imurointi, vessojen pesu ym on meille tooooooodella vaikeaa. siksi meillä aina olikin paskasta kun ei vaan ehtinyt, ja kun ehti ei enää jaksanut.

dvd
[QUOTE="a.p";23498133]koklaa sellainen kun kotirinki. niillä on mielettömät palvelut. meillä käydään 3krt/kk, eli n. 10pvän välein. 1krt on ns tehosiivous, sellainen suursiivous!!! sitten on 1 kevyt siivous eli perus viikko siivousta ilman lattioiden pesua ja sit 1krt oli joku perussuuvous johon taas kuuluu hieman kattavampi siivous lattianpesuineen. SUOSITTELEN!!!!! ja heillä on kiintee kk hinta. meillä 110m2 ja toi satsi on 398€ ja siitä 60% pois. omaa maksettavaa jää tosi vähän.[/QUOTE]

kuulostaapa hyvältä. Pitääkin katsoa. Eikä tosiaan paha hinta jää kotitalousvähennyksen jälkeen. Voin vaan kuvitella miten ihanaa olisi kerrankin tulla raikkaaseen, puhtaaseen kotiin, jota ei ole itse hinkannut. Jäisi aikaa muuhunkin kuin jatkuvaan nalkuttamiseen ja stressiin jostain siivoamisesta.

Yhteistyössä