Meillä on miehen kanssa eri suunnitelmat vanhuuden päiville

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse haluan käydä kuuntelemassa bändejä, bilettää, käydä taidenäyttelyissä, matkustella yms. Mies haluaa olla mökillä. Olen melko varma, ettemme saa näitä asioita yhdistettyä.
 
Itse haluan käydä kuuntelemassa bändejä, bilettää, käydä taidenäyttelyissä, matkustella yms. Mies haluaa olla mökillä. Olen melko varma, ettemme saa näitä asioita yhdistettyä.
kyllä saatte. se vaan vaatii molemmilta kompromisseja ja halua kuunnella ja tehdä samoja asioita kuin toinenkin. molempien mielipiteet ja halut on yhtä arvokkaita. jos on rakkautta. niin nuo asia on vain sopimus kysymyksiä
 
vierailija
vierailija
No oletteko nyt käyneet kuuntelemassa bändejä, bilettäneet, käyneet taidenäyttelyissä ja matkustelleet? Vai onko tässä taas kyse siitä, että miehen pitäisi muuttaa vuosikymmenten rutiininsa ja elämäntyylinsa, että nainen pääsisi toteuttamaan itseään ja elämään Sanna Marinin instagramista oppimaansa unelmaa?
 
vierailija
No oletteko nyt käyneet kuuntelemassa bändejä, bilettäneet, käyneet taidenäyttelyissä ja matkustelleet? Vai onko tässä taas kyse siitä, että miehen pitäisi muuttaa vuosikymmenten rutiininsa ja elämäntyylinsa, että nainen pääsisi toteuttamaan itseään ja elämään Sanna Marinin instagramista oppimaansa unelmaa?
Ei olla, koska mies ei ole halunnut. Siksi ei kannatakkaan tuhlata koko elämää tähän suhteeseen.
 
vierailija
Ei olla, koska mies ei ole halunnut. Siksi ei kannatakkaan tuhlata koko elämää tähän suhteeseen.
Eli klassisesti lähdit suhteeseen ajatellen muuttavasi miestä? Ota opiksesi ja valitse seuraavalla kerralla suoraan sellainen mies, joka täyttää vaatimuksesi. Henkilökohtaisesti pidän kyllä parempana sitä, että kummallakin puolisolla on omaakin elämää ja voi käydä vaikka niissä konserteissa myös kaveriensa kanssa.
 
vierailija
Niin sinähän olet jo reilusti yli 50 ja käsittääkseni neljän vuoden kuluttua lapsenne on 18? Jos suunnitelmissasi on tuolloin laittaa haarukat jakoon niin ala valmistella miestäsi, ettei tule yllätyksenä.
Toivottavasti jo nyt laitat euroja säästöön, että voit sitten matkustella, käydä festareilla ja maksaa myös lääkkeet, vuokrat, sähköt, vedet, ym kulut.
 
vierailija
No meillä on pahempiz miea haluaa asua eläkepäivät synnyinmaassaan ja minä omassa synnyinmaassani. Asumme kolmannessa maassa. Eivätkä synnyinmaamme ole naapurimaita laisinkaan...
 

Yhteistyössä