meillä on jo kaksi lasta,mutta kuumeilen kolmatta..

• Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
:/
Huoh.. Meillä on kaksi ihanaa tyttöä (1v 5kk ja 4kk) nyt kuumeilen sitä viimeistä vielä..
Jotenkin pelkään,että jospa meillä ei riitäkään rahat,joudumme jompikumpi työttömäksi tai mitä jos väsymme,eivätkä lapset saa tarvitsemaansa huolenpitoa..

Toisaalta se kolmas täydentäisi perheen ja molemmat kyllä haluaisimme vielä yhden. Onko kolme lasta niin monta,ettei niille kaikille riittäisi aikaa,varsinkaan pienellä ikäerolla?

Nyt tulemme toimeen ihan ok,emmekä ole yliväsyneitä,mutta olisiko kolmen kanssa arki todella haastavaa,kun meitä on kuitenkin vain kaksi aikuista..?

Eiköhän sitä aika väsynyt saata olla, jos lapsi sattuu olemaan ns "haastava". Itse kuumeilen myös kolmatta, meillä lapset 4v ja 3kk. Ajattelen niin, että se vauva-aika on hyvin äkkiä ohi (tai ekat 3v) ja sitten on varmasti ihanaa kun lapset ovat niin saman ikäisiä. :) Ja rahapuoli tosiaan, meillä tekee tiukkaa rahallisesti, mutta niin teki jo ennen esikkoakin. Eiköhän sitä aina jotenkin pärjää, ja eikös sitä sanota että lapsi tuo leivän tullessaan?:whistle:

"tytti"
Mun haave on kans kolme lasta (on jo 3v ja 8kk pojat), mut mies ei oikeen lämpee tohon kolmanteen :(ja itekin oon jo tyytymässä tähän kahteen lapseen, ainakin toistaiseks ;).
Ite tiedän monta perhettä joilla on kolme lasta ja ihan kivasti on kaikilla menny. Tietty jos on tiukas tahdis tullu peräjälkeen lapset niin onhan se aikamoista hulabaloota.

Yhteistyössä