Meillä oli ekaa kertaa likalla kaveri yökylässä!

• Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti
äiskä
Ihania kun istuvat tuossa vierekkäin ja kattovat piirrettyjä! Aamulla meijän tyttö sanoi kaverilleen (poika)et, PIIP mä tykkään susta! Ja nää on 4 ja 3,5vuotiaita :D Kuopuskin oli ihan ihmeissään kun tää poika olikin meillä nyt vielä aamulla!

Saraldo
Musta aika nuori yökyläilijä... En itse vielä päästäisi meidän vajaa nelivuotiasta kenenkään kaverin luo yöksi. Isovanhemmille ja tädilleen kyllä, mutta en kaverin luo. Ei ne kaverin vanhemmat välttämättä ole niin tuttuja ja turvallisia kuin esim. isovanhemmat.

vieras
No höh. Kyllä meillä on ollut tuon ikäisiä yökyläilijöitä. Riippuu toki lapsesta, mutta ei lapsia ylisuojellakaan kannata, vaikka se tuntuu tällä palstalla muotia olevankn.

äiskä
No meillä tää lapsi onkin hyvien ystäviemme lapsi. Ollaan joka päivä ulkoilemassa tai 2-7kertaan viikossa heillä/meillä leikkimässä/ kyläilemässä, koko perhe. Joten nää mukulat on meille ku omia. Lapsi itse halusi jäädä ja vanhemmat asuvat kilsan päästä meistä, joten musta tässä ei ollu "mitään pahaa". Toiset on arempia jäämään yöksi, toiset ei!

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Musta aika nuori yökyläilijä... En itse vielä päästäisi meidän vajaa nelivuotiasta kenenkään kaverin luo yöksi. Isovanhemmille ja tädilleen kyllä, mutta en kaverin luo. Ei ne kaverin vanhemmat välttämättä ole niin tuttuja ja turvallisia kuin esim. isovanhemmat.
nonnniiin, mistäs sie sen tiedät et jos vaikka noiden lasten vanhemmat ovat keskenään ystävät???

Yhteistyössä