? ! Vieras 07.01.2012 #3 Itse just paistoin kananmunan, laitoin tonnikalaa, paprikaa ja dippikastike jämän päälle ja taitoin munakkaan kaksinkerroin
Itse just paistoin kananmunan, laitoin tonnikalaa, paprikaa ja dippikastike jämän päälle ja taitoin munakkaan kaksinkerroin
P "penni" Vieras 07.01.2012 #4 Mä käytän kaikki vanhat dipit aina voileipien väliin. Tai sit heitän ranskalaisia uuniin ja niille.. Reactions: sunniee
? "..." Vieras 07.01.2012 #6 No vaikka mihin..jauhelihakastikkeen joukkoon, lihapullataikinaan, tortilloihin, Kanalle/kalalle kylmäksi kastikkeeksi, salaattikastikkeeksi, dippivihanneksia..
No vaikka mihin..jauhelihakastikkeen joukkoon, lihapullataikinaan, tortilloihin, Kanalle/kalalle kylmäksi kastikkeeksi, salaattikastikkeeksi, dippivihanneksia..
A "aliina" Vieras 07.01.2012 #7 Jonkun pastasalaatin kastikkeeksi? Ite en käytä koskaan muita salaatinkastikkeita kun maustettua kermaviiliä.
Jonkun pastasalaatin kastikkeeksi? Ite en käytä koskaan muita salaatinkastikkeita kun maustettua kermaviiliä.
Ä "äitipäiti" Vieras 07.01.2012 #9 Torstai iltana laitoin just jämädibin jauhelihan sekaan ja sitten pitaleivän väliin.