Meillä ei vissiin mene oikein hyvin

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mies on ollut viikon pois kotoa töiden takia, kuten tavallista ja nyt ku se istuu tolla sohvalla niin mä viihdyn paremmin täällä koneella kuin tolla sen vieressä. Mä tossa aiemmin aattelin et voihan hitsi, mulla ei ole mitään asiaa sille :0/

vieras
Mekin ehdittiin tossa jo tapella alkajaisiks kun mies tuli kotiin. Mä suoraan sanoen oottelen huomista iltaa kun se taas lähtee töihin. Mihin kaikki yhteys on kadonnut, sitä en tiedä.

Juu, ihan hyvin menee. Meillä isäntä ollut pari viikkoo yötuurissa klo 16 - 06 ( itse olen päivätuurissa )+ viime viikonlopun + tän päivän kotitilan hommissa ja ny mua ärsyttää ku se laamailee kotona ja vaatii pääsyä koneelle :p

vieras
No en mä tiedä mitä mä menisin sinne ratkomaan. Eipä tää tilanne näytä miestä häiritsevän kun istuu tuolla ihan mitään virkkamatta. Ja meillä on lapsen kanssa asiat ihan hyvin arkisin.

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en mä tiedä mitä mä menisin sinne ratkomaan. Eipä tää tilanne näytä miestä häiritsevän kun istuu tuolla ihan mitään virkkamatta. Ja meillä on lapsen kanssa asiat ihan hyvin arkisin.
No miksi laitoit tuollaisen otsikon, jos mielestäsi ei ole mitään ratkottavaa?

vieras
, varmaan liitto lähentelee katastrofia?
Ei, jos alate korjaamaan tilannetta!
Rakkaus on tahdon asia! Jos tahdot rakastaa, ala tehdä töitä sen eteen, että alkaisit taas rakastamaan!
Mietin vaan, että meidän arki tosiaan sujuu niin hyvin, että pitäiskö se muuttaa pysyväksi tilaksi. Jos rakkaus on loppunut niin tuskin se takasin kasvaa.

Keittiönoita
Mun kollega aikoinaan oli ihan tyytväinen ja eli unelmiensa parisuhteessa. Ukko oli merillä ja kävi muutaman kerran vuodessa kotona kääntymässä. Tilipussinsa kyllä lähetti vaimolleen joka kuukausi. Mutta sitten, kun tää ukko jäikin eläkkeelle, kollegaltani paloi käämit alta vuodessa ja tuli avioero.

minävaan
ei meilläkään mitään puhuttavaa juurikaan ole.... Eilen sanoin, että pitäs kai alkaa yrittää lapsen takia tekee jotain yhdessä... Mies oli samaa mieltä. Katotaan mihin tilanne johtaa. Ei mekään mikään unelmapari olla, mutta ollaan vaan päätetty olla yhdessä.

vieras
, varmaan liitto lähentelee katastrofia?
Ei, jos alate korjaamaan tilannetta!
Rakkaus on tahdon asia! Jos tahdot rakastaa, ala tehdä töitä sen eteen, että alkaisit taas rakastamaan!
Mietin vaan, että meidän arki tosiaan sujuu niin hyvin, että pitäiskö se muuttaa pysyväksi tilaksi. Jos rakkaus on loppunut niin tuskin se takasin kasvaa.
Kyllä se kasvaa, jos haluat sitä kasvattaa.
Jos olet naimisissa, olet luvannut tahtoa rakastaa, kunnes kuolema teidät erottaa.
Älä luovuta liian helposti!

minävaan
piti vielä jatkaa, että tuskinpa se elämä yhtään sen onnellisempaa olisi ,jos erottaisiin. Just vasta mentiin naimisiin, talo rakennettiin ja lapsi saatiin. En tiedä olisinko halunnut niitä, mutta tässä sitä nyt ollaan.

Kyllä se asia sinua riepoo, et olisi muuten aloitusta laittanutkaan. Jäytää syvältä ja aiheuttaa pikkuisen katkeruutta... Miehesi luultavasti tuntee ihan samoin.
Kumpikaan ei osaa oikein lähestyä vaikka haua ehkä olisikin.
Laitapa nyt kone hetkeksi kiinni tai poistu edes koneelta. Mene mukamas hakemaan keittiöstä juotavaa tms. ja yllätä miehesi istumalla hänen vierelleen sohvalle ja kysy miten työviikko meni. Hän ei taatusti pahastu siitä :hug:

Yhteistyössä