Nalkuttaja
Kyllä osaa rassata kun tuntuu että pyörii täällä kotona sellaisena yleiskoneena, joka hipsuttaa ja tekee kaiken tarpeellisen mitä pitää ja tykkääkin ihan hommailla. Mutta arvaa syttyykö sota jos tämä kone alkaakin puhua ja varsinkin jotain parisuhteesta tai että nyt ei tunnu olo oikein hyvältä. Sitä kuulema nalkuttaa, naukuu ja jäkättää.... Ei sillä että kaikki joutuisin itse tekemään. Mutta olisihan se kiva jos toinen ottaisi huomioon edes jollain tavalla, kun meillä ei käydä yhdessä missään (joskus kaupassa) mies on sitä mieltä ettei yhdessä tarvii liikkua. Olen monesti ehdottanut että lähdettäisi koko perhe johonkin ulkoilemaan niin kyllä on vaikeata ja raskasta. Eikä meillä halailla, suukotella tai istuta illalla vierekkäin sohvalla, ei kuulema tarvii, parisuhteeseen kun kuuluu kuulema koti ja lapset. Mitenköhän saisi tuon miehen edes hieman ymmärtämään minun tunteita olisi mukava jos edes joskus saisi halin tai jonkinlaista huomiota? Onko teillä muilla samanlaista? Miten te selviätte päivästä toiseen?