Meillä ei ajatella toista

• Viestiketjun aloittaja Nalkuttaja
  • Ensimmäinen viesti
Nalkuttaja
Kyllä osaa rassata kun tuntuu että pyörii täällä kotona sellaisena yleiskoneena, joka hipsuttaa ja tekee kaiken tarpeellisen mitä pitää ja tykkääkin ihan hommailla. Mutta arvaa syttyykö sota jos tämä kone alkaakin puhua ja varsinkin jotain parisuhteesta tai että nyt ei tunnu olo oikein hyvältä. Sitä kuulema nalkuttaa, naukuu ja jäkättää.... Ei sillä että kaikki joutuisin itse tekemään. Mutta olisihan se kiva jos toinen ottaisi huomioon edes jollain tavalla, kun meillä ei käydä yhdessä missään (joskus kaupassa) mies on sitä mieltä ettei yhdessä tarvii liikkua. Olen monesti ehdottanut että lähdettäisi koko perhe johonkin ulkoilemaan niin kyllä on vaikeata ja raskasta. Eikä meillä halailla, suukotella tai istuta illalla vierekkäin sohvalla, ei kuulema tarvii, parisuhteeseen kun kuuluu kuulema koti ja lapset. Mitenköhän saisi tuon miehen edes hieman ymmärtämään minun tunteita olisi mukava jos edes joskus saisi halin tai jonkinlaista huomiota? Onko teillä muilla samanlaista? Miten te selviätte päivästä toiseen?

uskollinen
Meillä on sama ongelma kun pitäisi alkaa keskustelemaan ,silloin kuulemma nalkutan. Mies kyl on mukana kotitöissä ja tykkää tehdä ruoat lähes päivittäin kun tulee töistä. Antaa iltaisin hartiahierontaa yms. Hoitaa lapsia kun käyn kuntosalil ja muutenkin viettää paljon aikaa heidän kans.Mut ei vain pidä keskustelemisesta joka koskee parisuhdetta :( Se ottaa päähän vaik kaikki muu onkin reilassa. :/ En kyllä jaksaisi ukkoasi ,on sen verran tempperamenttinen luonne,mut koita jaksaa tai viet ukkos perheneuvolaan keskustelemaan. ;)

Iida maria
Sama meillä ,liikumme VÄEN VÄNGÄLLÄ joskus yhdessä jossakin ja ulos hän ei muun perheen kanssa lähde.Minä ulkoilen lapsien kanssa. :( Ei vain koskaan "jaksa" tai "huvita"...olen saanut raivokohtauksiakin asiaan liittyen;ei auta.Helvetin itsepäinen äijä.Kotitöihin osallistuu ja ruokaa sentään tekee.Ja kaupassa käy kun listan teen ,mutta yhdessä ei mielellään! :eek: Ja kotitöihinkin osallistuu lähinnä MINUN MÄÄRÄTTYÄNI että nyt teet tämän ja tämän.Ruokaa laittaa sentään jopa oma-aloitteisesti ja hyvää ruokaa tekeekin!Että täydellistä miestä ei varmaan ole olemassakaan? :whistle: En täydellistä kyllä haluakaan ,mutta tietyt asiat pitäisi olla luonnostaan yhteisiä kyllä.Puhutaan ja pussataan harvoin ,silloinkin MINUN aloitteestani.Hän kuuntelee "puolella korvalla" ,murahtelee välillä vain...ja pusuja tai haleja tulee lähinnä kun hän hiprakassa jolloin taas minua ei tee mieli saada kaljalta haiskahtavia pusuja ,yök.Mutta on uskollinen ,rehti ,työteliäs,herkkä(vaikkei aina näytä),ajattelevainen,lapsirakas,huolehtiva jne.Jos hyvätkin puolet tässä luettelen vastapainona.Ja kyllä se minua rakastaa sillä omalla jörrikällä tavallaan :heart:

a-k79
mahtaako miehes pettää sua? tiedän liian monta tapausta ku ei julkisesti voi liikkua yhdes niin melkein poikkeuksetta petetään.. ja tiedän MONTA tällasta suhdetta.. esim yks työkaveri äijä on portsarina öisin ja on todella hyvä perheenisä eikä vois koskaan kuvitella että pettää vaimoaan, mut eivät kyllä pahemmin missään liikkuneetkaan sit äijä välil näkyy toisel paikkakunnal rakastajattarensa kanssa ja näitä tiedän monta, mut meneppä sit kertoo toisen puolisol mitä toinen tekee ja rikkoa "täydellinen" liitto..

aloittaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 00:12 a-k79 kirjoitti:
mahtaako miehes pettää sua? tiedän liian monta tapausta ku ei julkisesti voi liikkua yhdes niin melkein poikkeuksetta petetään.. ja tiedän MONTA tällasta suhdetta.. esim yks työkaveri äijä on portsarina öisin ja on todella hyvä perheenisä eikä vois koskaan kuvitella että pettää vaimoaan, mut eivät kyllä pahemmin missään liikkuneetkaan sit äijä välil näkyy toisel paikkakunnal rakastajattarensa kanssa ja näitä tiedän monta, mut meneppä sit kertoo toisen puolisol mitä toinen tekee ja rikkoa "täydellinen" liitto..
Aivan, tuo on ollut kyllä jo mielessä pidemmän aikaa. Ja olenkin asiaa suoraan kysynyt, mutta eipä tietenkään ole ketään omien sanojen mukaan. VOI ETTÄ.. hankala yrittää mitenkään muuten selvittää kun kysymällä vai olisiko kellään konstia jolla voisi saada selville? Tiedän nimittäin että hän valehtelee minulle nyt yhdestä toisesta asiasta (ei mitenkään tärkeä) mutta ei varmasti myönnä sitä joten tottakai epäilen että voisi valehdella muustakin. En nimittäin luule että olisin se kaikista paras ettei minun luonta tarvii muuta lähteä hakemaan. NEUVOKAA PIAN. KIITOS.

Yhteistyössä