Jokunen aika sitten siskontyttöni oli meillä yötä ja ollaan sovittu, et jos se on hereillä kun vauveli herää, menee syöttämään sen (tykkää valvoa). No yöllä kuulin kun poika heräsi ja kuuntelin hetken. Kuulin askeleet (paljaat jalat paljaalla lattialla ja naksahdus nilkasta) ja ajattelin et tyttö hereillä ei tarvi nousta. No sit kuuntelin viel et miks ei mikro jo käy ja nousin sängystä ylös ja menin kattoo et mitä se touhuaa... Hiukkasen pelästyin ku näin et tyttö sikeessä unessa sohvalla, ei auttanu muu ku ite mennä syöttämään ja kummempia ajattelematta takaisin nukkumaan.
No sitten pari yötä sitten heräsin siihen, että kuulin kun mies nousi sängystä ylös ja ajattelin sen menevän poikaa katsomaan, sit kuitenkin ihmettelin et miks kiertää mun puolelle sänkyä ja avasin silmät... Mies nukkuu sikeessä unessa mun vieressä..'
Oon tullu siihen tulokseen et sen täytyy olla hyvä, kai se ois jo pahaa tehny jos ois halunnu..Kukaan ei vaan haluu kuulla näit mun juttuja enää...
No sitten pari yötä sitten heräsin siihen, että kuulin kun mies nousi sängystä ylös ja ajattelin sen menevän poikaa katsomaan, sit kuitenkin ihmettelin et miks kiertää mun puolelle sänkyä ja avasin silmät... Mies nukkuu sikeessä unessa mun vieressä..'
Oon tullu siihen tulokseen et sen täytyy olla hyvä, kai se ois jo pahaa tehny jos ois halunnu..Kukaan ei vaan haluu kuulla näit mun juttuja enää...