meillä ainakaan

• Viestiketjun aloittaja lastenhoitoapua ei o
  • Ensimmäinen viesti
lastenhoitoapua ei o
Mistäköhän saisi ilmaiseksi lastenhoitajan, ei mistään.
Näin ollen olen pian 4 pienen lapsen kanssa kaiket päivät ja illatkin kotona yksin,, nin miten teillä muilla?
Olisi kiva omistaa edes hyviä ystäviä, muttei niitäkään oikein mistään saa, kun ei oikein mihinkään pääse tutustumaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2004 klo 02:56 lastenhoitoapua ei o kirjoitti:
Mistäköhän saisi ilmaiseksi lastenhoitajan, ei mistään.
Näin ollen olen pian 4 pienen lapsen kanssa kaiket päivät ja illatkin kotona yksin,, nin miten teillä muilla?
Olisi kiva omistaa edes hyviä ystäviä, muttei niitäkään oikein mistään saa, kun ei oikein mihinkään pääse tutustumaan.
Eikö siellä teillä päin ole mitään perhekerhoja tai muita paikkoja joihin voisi mennä lasten kanssa ja ehkäpä myös tutustua toisiin äiteihin? Tai voisitko laittaa tuonne Uusia ystäviä kohtaan ilmoitustasi? Uskoisin, että jokaiselle ystäviä tai edes tuttavia löytyis sieltä.
Ilmaista lastenhoitoapua sen sijaan on vaikea mistään saada. Mannerheimin lastensuojeluliiton hoitajarenkaasta kuulemma saa hyvää hoitoapua, en tosin tiedä mitä se lysti maksaa.
Minkä ikäisiä sinun lapsesi ovat? Onko teillä isää perheessä?

niin oishan se helpompi saaha lastenhoitoapua jos ois valmis vähän maksamaankin - yleensähän vain isovanhemmat hoitaa maksutta ja siihen ei kaikilla isovanhemmilla voimat/halut riitä.
Toinen ilmanen vaihtoehto on jos toisen lapsiperheen kanssa vahtii kahta lapsikatrasta kerralla ja vuorotellen :/

Mulla 1 ja 2vuotiaat lapset. Olen heidän kanssaan 24 tuntia vuorokaudessa ja mihinkään en pääse, kun en omista ajokorttia. Busseihin ei mahdu kaksostenrattaat. Aika yksinäistä tämä olo, mutta ei voi mitään. Pakko vaan jaksaa.

Jos oikeasti pitää lastenoitoapua tärkeänä, minä olisin ainakin valmis siitä hiukan maksamaan: siis en mitään suuria tuntitaksoja, mutta muutaman euron. Lehteen vaikka ilmoitus että lastenhoitoapua kaivataan tai seurakuntatalon ilmoitusseinälle tai neuvolaan tai....
Joku opiskelija tyttö olisi ehkä ikionnellinen jos saisi koulun jälkeisen työpaikan: tällaisen helpon muutaman tunnin jutun ja saisi siitä hiukka rahaakin vielä päälle. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2004 klo 11:44 myssy kirjoitti:
Mulla 1 ja 2vuotiaat lapset. Olen heidän kanssaan 24 tuntia vuorokaudessa ja mihinkään en pääse, kun en omista ajokorttia. Busseihin ei mahdu kaksostenrattaat. Aika yksinäistä tämä olo, mutta ei voi mitään. Pakko vaan jaksaa.
Ilmeisesti asutte jossain syrjäisessä paikassa? Minne sitten menisit bussilla? Minullakaan ei ole ajokorttia, olen ollut 24 tuntia vuorokaudessa lasteni kanssa(3). Bussia en ole käyttänyt, vaan jalkapelillä on käyty kerhot, kyläpaikat ja leikkipuistoreissut. Ymmärrän yskän jos asut korvessa, ei sieltä kävellen minneen pääse! :eek:

Laitapa ilmoitus kaupan ilmoitustaululle. Joku yksinäinen mummi voisi tulla aina välillä hoitamaan lapsiasi niin että pääsisit jonnekin vähän tuulettumaan.
Minä ainakin tulisin ihan kahvikupin hinnalla. Vaan taidat olla toiselta puolen Suomea.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2004 klo 11:44 myssy kirjoitti:
Täällä sama juttu. Ainoa vain, että itelläni on 1v3kk ikäinen tyttö ja toinen syntyy joulukuussa, muuten aivan kun mun kirjoitus :)

Yhteistyössä