Meillä siirryttiin tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilma-Onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilma-Onni

Aktiivinen jäsen
19.05.2005
2 592
0
36
isoon sänkyyn nukkumaan. Puolisen tuntia meni, että sippas. Normaalisti jää pinnasänkyyn ja nukahtaa itekseen nopeesti.
Oli vähän itkua ja kerran nousi pois ja tuli ovelle. Istuin ja silittelin sitten uneen. Monesti tarkisti, että oon siinä vieressä. Saas nähä, nukkuuko läpi yön..

Ikää nyt 1v8kk.

me siirrettiin poika "vasta" 2v1kk vanhana jatkettavaan sänkyyn. ja vaihto onnistui heti hyvin. hän jäi sinne innoissaan nukkumaan. yhden ainoan kerran on tullut pois illalla ja silloinkin kävi kertomassa "uusi sänky"! ja juoksi kikattaen takasin. :heart:
odotin että se olisi tahtojen taisto mutta ei.
siskolla pojat ollu perhepedissä 3 vuoteen asti ja heillä lapset hyppi pois sieltä vielä viiden vanhana, ja kauheeta taistelua iltasin sinne sänkyyn meno.
mutta olen kuullut monelta että vaihto pinnasängystä ja perhepedistä on sujunut helposti.
toivotaan et teilläkin menee kivuttomasti :)

Meillä poika on nyt nukkunu kaksi viikkoa tavallisessa lasten sängyssä ja hyvin on menny. Yhtä kiltisti jää sänkyyn kuin aikasemminkin, eikä tule sieltä aina pois edes herättyään, vaan pitää mennä sanomaa, että saat tulla pois. Joskus illalla poika menee itse sänkyyn, kun alkaa väsyttää. Voi tietty olla, että myöhemmin alkaa ramppaaminen illalla pois sängystä, mutta ainakin nyt on helppoa ja nautin siitä. :)

Meillä silloin aikoinaan "isojen" sänkyyn siirtyminen oli kanssa sellaista "yöjuoksu" että sanoinkin miehellä että lattiaan tulee vielä urat, mutta ei tullut...=)
Sitä kesti pari kuukautta ja se loppui siihen. Olihan se raskasta aikaa mutta se kannatti. Olen kuullut kavereilta mitä se on jos vaan annetaan välissä nukkua. Eikä kyllä käy kateeksi! Että minä olen kyllä sen kannalla että aina kun lapsi tulee sängystä pois niin viedään se takas omaan sänkyyn, kyllä se sinne lopulta rauhottuu...aluksi voi olla samassa huoneessa "turvana" ja silitellä. Mutta ei saa missään tapauksessa jutella! Kyllä se lapsi lopulta tottuu uuteen sänkyyn ja jää sinne nukkumaan! Tsemppiä teidän perheelle! :hug:

Yhteistyössä