Meillä se taitaa mennä niinpäin että...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
syksyllä ko mulla loppuu sairasloma, se olen mie joka lähtee töihin ja mies jää hoitaan lasta kotia.
Mietiskeltiin tuossa että mulla on parempi palkka, ja työpaikka on, ei ole ko palata sinne ko tuntuu siltä. Ja mie totesin että ko vaavi on enemmän isintytöksi alkanu, johtuen siitä että mies sitä on enemmän hoitanu ja tullee vielä hoitamaanki, niin sama tehä niin että mie lähen tienaamaan ja olkoot ukko sitte kotona.

Se tietenki että olenko mie vielä syksyllä työkykynen, on eri asia... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:

:laugh:

:) :p

Ärsyttäiskö yhtä paljon jos kirjottasin ku? Ku kukukukuku tai niinku niinku niinku sillleeeeeen....
:xmas:

Ku ei ärsytä :) mun on vaikee lukea jos lukee et ko.. naurattaa aina niin ei tuu lukemisesta mitään :D halvat huvit joo.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Meillä on juurikin tuollainen ratkaisu. Minä teen niska limassa töitä ja mies on hoitovapaalla. Näin ainakin kesään asti.

Miksikähän siitä tuli mulle paha mieli, meni alahuuli mutruun ko totesin että lapsella isin kans kivempaa kotona :ashamed:
Vaan olenpa mieki ollu koululaiseksi asti isän hoivissa, äitiä ko ei sisällä näkyny ko ruokaa laittamassa ja nukkumassa, muuten oli aina navetassa. Ja ihan hyvä minusta tuli. No melkein. :laugh:

Yhteistyössä